{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Løft bennen ? o.O {{forumTopicSubject}}

Den hest jeg er begyndt og ride, har et problem med at løfte sine ben når vi rider.
Det er lige meget om det er unden for eller inde i ridehuset, at vi rider-.-
Og igår kom den næsten helt ned og ligge, og det er da en bette hest på 172, så det er langt ned o.O
NOgen råd, til hvordan den komme til at løfte hans ben noget mere,.

Hilsen Rebekka

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løft bennen ? o.O
  • #1   23. nov 2009 hvad mener du med at den har problemer med at løfte sine ben???

hvis du mener den snubler når du rider, bør du straks få den undersøgt af en kiroprakor (som også er dyrlægeuddannet)

• #2   23. nov 2009 Ja den snubler sq nook mere..
    Men taak for hjælp

• #3   23. nov 2009 grunden til at jeg mener den skal tjekkes af en kiropraktor er, at det fra naturens side er en DØDSDOM hvis hesten snubler (i naturen, der bliver hesten ædt hvis den snubler og viser svaghed)...

derfor snubler hesten kun hvis der er noget galt et eller andet sted (låsninger, sadel der ikke ligger ordentligt, smerte et eller andet sted osv osv osv)

• #4   23. nov 2009 det kan osse være den er uopmærsom på sine ben? og hvis den er en smule doven med dem så skal der jo ikke meget til i et ujævnt underlag før de snubler lidt. min har osse gjort det meget, nu løsspringer og træner jeg bomme med hende og det er faktisk næsten helt væk, hun gjorde det lige en enkelt gang den anden dag da jeg havde hende fri i ridehus fordi hun sku kigge hvad jeg lavede da hun løb forbi og ja så glemte hun altså benene fordi hun havde så travlt med at kigge så hun snublede med forbenene he he. jeg er så osse begyndt at ride med neoprænklokker og de hjælper osse rigtig meget. det er meget meget længe siden hun har snublet under rytter

• #6   23. nov 2009 hehe taak for de mange svar smiley hehe rigtig glad for, måske ikke lige det med døds dommen men ja ;P
    Taak smiley

• #7   23. nov 2009 min kan også gører det hvis han ikke koncentrerer sig:) hvis han har travlt med alt muligt andet, farlige tønder, farlig port, ponyen der hopper for et hul i barrieren, hullet i barrieren osv. (det er der vist flere der kender;])

Kommentér på:
Løft bennen ? o.O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce