30. apr 2006 Følger: 76 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 809 Svar: 2.230
MIn slange er rottemishandler! :o( {{forumTopicSubject}}
Ja min nye kongepytte Hannibal er fra gamle ejer vant til at spise levende, hvilket jeg er meget imod, men mad skal han jo have, bæstet! Så efter flere forgæves forsøg med en nyaflivet rotteunge, opgav jeg til sidst og gav ham MEGET modvilligt en levende. Han spændte straks op og huggede hurtigt. Problemet var bare at han fik fat i bagdelen af rotten og prøvede at kvæle den dér, hvilket resulterede i en skrigende rotteunge :ö( Jeg havde det bare SÅ dårligt med det. Havde bare lyst til at flå ham af den, men det kommer jeg jo ingen steder med...
Kort efter blev der stille og han begyndte at lede efter hovedet på rotten og vi var klar med en ny da jeg ønskede at kædefodre ham. Da han har slugt stort set det hele af den første rottes hoved begynder den atter at skrige! Den var tilsyneladende kun besvimet i første omgang og jeg må med megen skam meddele at den blev slugt levende! :ö( Uhhhh det var frygteligt og han får ALDRIG levende igen den lille sadist! Nu begynder det at give mening at jeg navngav ham efter Hannibal the Cannibal! XS
mar 2008
Følger: 204 Følgere: 205 Heste: 4 Emner: 84 Svar: 368
men du kunne jo evt ha en snor i den døde rotte og bevæge den inde i buret ? så kan det være den gerne vil æde den ? det hjalp med lille per
mar 2008
Følger: 204 Følgere: 205 Heste: 4 Emner: 84 Svar: 368
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 60 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 1.168
forresten.. miss perfect.. jeg har nogle fuzz rotte unger.. måske nogle du kan bruge i dit avl.. skriv en pb hvis du er interreseret.. kan ikke nænne at bruge dem til foder når de er så krølled og søde nuhh
apr 2006
Følger: 76 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 809 Svar: 2.230
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 9 Emner: 66 Svar: 93
jeg bevæger dem frem og tilbage indtil hun hugger jeg holder bare musen i halen
maj 2007
Følger: 125 Følgere: 204 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 1.122
vi har dog aldrig været ude for sådanne en episode ..
MIn slange er rottemishandler! :o(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside