30. apr 2006 Følger: 76 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 809 Svar: 2.230
Fra artikel til interview :o/ {{forumTopicSubject}}
Som nogen af jer måske har set, så er der i det nye Equipage en artikel om TWH. Faktisk skyldes dette, at Lykke og jeg kom i snak med en Equipage-medarbejder til Hest og Rytter messen. Efter en del komunikation med redaktøren skrev jeg så en artikel til bladet, og har simpelthen været SÅ overglad! Jeg elsker at skrive og drømmer om at blive forfatter, så det var jo bare himlen for mig...
Jeg købte så bladet i går og ruflede selvfølgelig lige hen til artiklen og hvad finder jeg så?! Jo for det første så har de brugt et billede af amerikanske walkere - i galop - som introbillede til en artikel om danske TWH'er og for det andet er min artikel skrevet om, så det fremstår som om, at jeg er blevet interviewet! :o( Alt det jeg "siger" i artiklen er noget jeg faktisk skrev i min artikel til redaktøren. Han har jo "belejligt" forvandlet den fra at være skrevet af mig, til at være skrevet af ham XS
Desuden har han selvstændigt ændret "TWH" til TWH-hest, som i mine ører lyder frygteligt -.-'
Jaja, så meget for min debut som "forfatter" :ö(
apr 2006
Følger: 76 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 809 Svar: 2.230
jun 2009
Følger: 63 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 178
apr 2006
Følger: 140 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 381 Svar: 2.045
Du burde næsten skrive til dem og brokke dig, for det var vel ik aftalen??
Så ik det er fair at de gør sådan noget.. Og du skriver jo skide godt, så under mig over at de har lave artiklen om på den måde.. Men ja, de ville åbenbart ik ha dit navn frem, underligt
jan 2007
Følger: 127 Følgere: 108 Heste: 10 Emner: 150 Svar: 1.457
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
ikke at det forhindrer dem i at lave om på teksten, men det hjælper
apr 2006
Følger: 76 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 809 Svar: 2.230
Fra artikel til interview :o/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside