605 visninger
|
Oprettet:
halvpart, passer, hjælper mm. {{forumTopicSubject}}
Nogle gange støder man på opslag, emner hvor opretter fortæller om deres positive oplevelser ved at passe andres islændere.
Jeg har 6 islændere og kunne godt tænke mig at der kom en og hjalp med at træne dem. ( det kunne de godt trænge til he he ) Men måske bor jeg bare rigtig dumt eller har for store krav ( hov )
Måske har i nogle ideer til hvad der skal til for at tiltrække en rytter ?
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 10 Emner: 79 Svar: 949
Du kan også hænge sedler op (i fx butikker) i nærheden.
maj 2008
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 22 Svar: 506
nov 2007
Følger: 100 Følgere: 84 Heste: 7 Emner: 15 Svar: 121
Bor mellem Egense og Dokkedal - der går faktisk bus her forbi meen bus tiderne er ikke altid særlig gode
Ang. diff. mellem hjælper, passer, part er jeg meget bevidst om forskellen.
Dog Mener jeg ikke helt at passer/træner er det samme!!
Skal ikke have en træner til mine heste - der har de været og det er bare Ok!!
Part/passer er nok mere ( syntes jeg) i samme kat. En der kan ride men savner en hest som man kan benytte a la sin egen.
Dette har jeg prøvet et par gange men tit er der afstanden der ødelægger det hele.
+ Har man redet på en islænderrideskole - er mine heste meget anderledes. Sorry!! De er følsomme og kræver en tilvænning før man kan alt selv med dem.
De er ikke vilde eller sådan - min datter på 9 kender dem og kan ride dem men man kan bare ikke give dem et spark el. lign ( hvis I forstår)
Men måske der var nogle der havde nogle ideer til hvad man skal skrive/sige så man finder en rigtig god hjælper der passer hestene!!
halvpart, passer, hjælper mm.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside