{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Det varmer :') {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Nu i min søgning efter part bliver jeg lidt trist over at alle forlanger en hel masse for at man skal ride deres hest - selv fuldstændig urutinerede heste, som de mangler en til at hjælpe dem med.

Men - så kommer jeg til at tænke på nogle af de herlige mennesker, jeg også har mødt. Specielt en rigtig god oplevelse smiley

Fik tilbudt part på et stutteri med kæmpe ridehal, bane og skov lige ved siden af. Snakkede lidt frem og tilbage med ejeren af stedet, og fik at vide, at hun manglede en til at hygge og ride en af hendes heste, og at jeg meget gerne måtte gøre det så tit jeg ville. Hun ville dog gerne have, at jeg fik undervisning, men det var så alt, hvad jeg skulle betale for denne fantastiske mulighed.
Med hensyn til undervisningen fik jeg at vide, at jeg bare skulle sige til, hvornår det passede mig at få, så rykkede de andre deres tider rundt så det passede mig smiley

Ville rigtig gerne have, at det skulle gå, men desværre havde jeg absolut ikke kemi med hesten. Måtte efter noget tid fortælle det til ejeren, som sagde, at det var rigtig ærgeligt. Hun tænkte lidt over det og sagde så, at hun faktisk havde en hest i stalden, der ville passe helt perfekt til mig. Hun stod ellers og skulle sælge den, men var villig til at beholde den bare for min skyld! Desværre ville jeg skulle betale opstaldning, hvilket jeg ikke havde råd til, så det var rigtig ærgeligt.

Men helt ærligt - hun ville nærmest give mig en hest, som jeg måtte have som min egen, hvor jeg bare skulle betale et fast beløb opstaldning hver måned?

Og hun havde absolut intet andet at bruge hesten til?

Hun kendte mig næsten ikke endnu?

Jeg bliver altså stadig rørt over at nogle mennesker bare er så venlige :')

Andre, der har oplevet noget lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Det varmer :')

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce