611 visninger
|
Oprettet:
Hun opfører sig helt dumt ?! {{forumTopicSubject}}
Jeg er begyndt for 2 uger siden at forlange noget af bellis , men nu er hun begyndt at kaste med hovedet , ryste på hovedet , stoppe op og skrabe i jorden når vi rider , og hun vil simpelthen ikke stå stille ..
Hvad kan det betyde ??
jan 2009
Følger: 79 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 35 Svar: 202
nov 2005
Følger: 140 Følgere: 136 Heste: 7 Emner: 192 Svar: 2.077
apr 2005
Følger: 24 Følgere: 61 Heste: 6 Svar: 353
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 67 Svar: 253
sadlen har trykket på hende før i tiden , men det gør den ikke mere
- hvad jeg ved af ..
Og hendes tænder er som de skal være
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 67 Svar: 253
Ja det kunne ske , for hun har jo aldrig rigtigt brugt hendes muskler som nu . Men synes bare at det er sært at hun gør det , når hun aldrig her gjort det før ?
apr 2005
aug 2009
Følger: 70 Følgere: 71 Heste: 9 Emner: 2 Svar: 32
hun er ved og skulle lære gallop osv.
men nu kan hun ikke engang trave på hende, så bukker eller stejler hun.. og hun har ALDRIG været sådan før. da de fik hende, var hun SERIØST! idiotsikker!
hmm. nu vi er i gang kunne i så osse hjælpe mig , så jeg kan snakke med min veninde om det /: for det er synd at hendes fjordhest tér sig sådan nu, hun var rigtig dejlig før nemlig!
apr 2005
Man skal nu også huske at fjordhest kan være stædige ind imellem og nogle mere (mindre) end andre:)
aug 2009
men hun har gjort det længe og det er ikke bare og prøve hende af. for hun gør det med ALLE i trav og gallop...
men lidt info:
140 ca.
8 år ( sent tilredet, stadig igang)
hun har altid været sød og er det jo stadig. men ridning vil hun bare ikke!!
ærlig talt ved jeg ikke om det er meget og sige!
men Tilde virker somom hun er utilfreds...
men vis man tænker over det, tror jeg ( og ejeren selv) at de ikke passer sammen.
desuden har hun en hidsigt temp. engang imellem ( ejeren) men nægter og erkende at hun kan være FOR hysterisk. og det er jo synd for tilde!
håber egentlig mest at hun bliver solgt. og hun for en anden ældre.. for tilda og hende duer ikke sammen og hun er osse for stor /:
apr 2005
Håber du kan følge min samligning?
aug 2009
men ejeren har heller ikke tålmodighed og tid til og tilride hende men gør det alligevel, hvilket sikkert har resulteret i at tilde ikke VIL! fordi ejeren kan blive hurtigt hysterisk !
hun har talt om og sælge hende, men tror ikke det er helhjertet og ved det er hård og skulle af med ens hest, selvom det er det bedste når de ikke passer sammen/ hun er for hysterisk.
ejeren stresser en del, og det kommer nogle gange til og gå ud over tilde , hvilket er synd /:
apr 2005
aug 2009
og hun er helt hysterisk og vild når ejeren trækker hende/ rider hede til ridebanen, pga deres shetter ik er med.
/:
Hun opfører sig helt dumt ?!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside