{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Jubiii... ny følle... MEN... {{forumTopicSubject}}

Ja, i går kom min over-super-dejlige lille Futte-mand hjem... nøj, jeg synes, han er en miniput, men jeg tror faktisk ikke, han er ret meget mindre end Falle... det syner bare sådan, fordi han jo er "varmblod" (han har ingen papirer, men mor er oldenborger og far hannoveraner) og ikke så rejst, som sådan en Frieser-basse. smiley

Lige, da lillemanden ankom, var han temmelig bange, men der er ingen tvivl om, at der sidder et godt hoved på ham, og at han har et dejligt temperament, for allerede efter kort tid faldt han til ro i boksen og begyndte at spise det hø, jeg havde lagt derind til ham. En mild, stille og rolig fyr... og et kæmpe nussehoved, virker han til at være. smiley Han bliver faktisk decideret ked af det, når man går fra ham....

Desværre starter vi lige opholdet ud med en weekends boksro... den lille stakkel er halt på sit venstre forben... i koden, ser det ud til. Jeg vidste det godt, inden han kom, for sælger ringede til mig, men jeg syntes ikke, det lød så slemt, så han fik et støttebind på og blev sendt hjem på min opfordring... Dog blev jeg ked af det, da han blev trukket ud ad lastbilen, og jeg så, HVOR meget han haltede. Tror måske også, transporten kan have forværret det lidt... Under alle omstændigheder fik jeg dårlig samvittighed, må jeg nok tilstå. smiley Stakkels lille Futte... smiley

I dag havde jeg så dyrlægen ude for at kigge, og der er intet at se... jo, han halter, men der er ingen varme eller kulde, ingen hævelser, ingen sår eller lignende. Så han har fået lidt smertestillende og skal som sagt holde sig i ro weekenden over.
Det værste er, at dyrlægen også fandt hævede lymfekirtler på ham - som hun sagde, behøvede det ikke at betyde spor, men for en sikkerheds skyld skal Futte altså i karantæne og isoleres fra de andre heste i 8 dage, eller indtil han er rengående. smiley

Stakkels, stakkels Futte... smiley Jeg glæder mig virkelig, til han er helt frisk igen... holder allerede meget af den lille mand...

Så kryds gerne fingre for, at haltheden er forsvundet inden mandag... smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Jubiii... ny følle... MEN...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce