Beskeder fra min guide? Beskeder fra min guide?
ja nogle gange føler jeg at jeg er ved at blive tosset (har godt nok også siddet på den lukkede afdeling i nogen tid så måske er der noget om det ;))
Jeg får nogle "beskeder" og gode råd engang imellem og jeg er overbevist om at de kommer fra min guide, men nu vil jeg altså gerne lige høre jeres mening, for sommetider bliver jeg i tvivl.
Jeg får beskederne mange gange om dagen, næsten hver eneste dag.
Fx. kan jeg sidde og lytte til musik i min mp3 i bussen og have lyst til at skifte over op på en hiphop sang (hører meget underground amerikansk hiphop, som er lidt "dark" i det) og så er det som om at noget fortæller mig at jeg ikke må.
Først skal de siges at jeg har hørt den form for hiphop siden jeg var 11-12 år og støttet mig op af det i svære tider, og da mit liv har været rigtig øv og svært næsten siden jeg blev født, så forbinder jeg hiphoppen med en tung og deprimerende følelse når jeg hører det.
Men altså, noget fortæller mig så at hvis jeg vælger at høre hiphop vil mit liv gå den forkerte vej og jeg skal skifte over til en psykedellisk sang istedet og så vil der ikke ske mig noget.
Psytrance og andet psykedellisk musik forbinder jeg med at være udadvent og tage ud og have det sjovt.
Jeg kunne forestille mig at det er min guide som vil hjælpe mig videre i livet, og vil have mig til at lægge det dårlige bag mig og komme videre og bliver social og udadvent igen. Giver det mening?
Idag fik jeg en besked om at jeg skulle stoppe med at ryge og at det skulle være lige nu, ellers ville der ske mig noget ondt.
Da jeg kom hjem fik jeg min mors mand til at ligge mine smøger op på en hylde hvor jeg ikke kunne nå dem.
Jeg havde aldrig forestille mig at jeg bare kunne stoppe på den måde. Trangen har endnu ikke meldt sig, og jeg tror min guide hjælper mig lige nu og her med at holde min trang nede.
Nogle gange hvis jeg har lyst til at ringe til min kæreste eller tage hjem til ham, får jeg en besked om at det skal jeg ikke. Hvis jeg ikke lytter og ringer ham op eller tager derhjem alligevel, så ender vi altid i et kæmpe skænderi. Det sker hvér gang jeg ikke har lyttet!
Det var lige nogle eksempler på hvad det kan være, men der dukker beskeder op hver dag, flere gange om dagen, om bitte bitte små småting jeg skal lade hver med at gøre og små ting jeg skál gøre.
Mange ville nok kalde det for tvangstanker, men jeg har bare erfaret at der stort set altid sker mig noget dårligt, i større eller mindre grad, hvis jeg ikke lytter, så jeg er næsten overbevist om at min guide prøver at hjælpe mig.
Hvad tænker i, efter at have læst dette? Tvangstanker eller åndelig hjælp?
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Ham jeg talte med om min guide, mente sagtens der kunne være flere, men han kunne kun hjælpe mig til at finde ud af hvem den ene var
aug 2008
Da jeg var lille var der også en der talte tydeligt i ord til mig inde i mit hoved og hjalp mig med at tage beslutninger. Til sidst snakkede stemmen til mig altid og hele tiden, og jeg sagde til den at jeg ikke ville snakke mere med den. Efter det har jeg ikke hørt den men det er som om den kommer snigende igen nu. Og efter jeg sagde den ikke måtte snakke til mig mere, mistede jeg også alt mit "åndelige". Det er først begyndt at vise sig de seneste par år.
Når man har oplevet det og jeg mere eller mindre har fået stemplet "sindssyg" i panden fra de skide (DÅRLIGE!!!) læger på psykiatrisk afdeling så kommer man sgu i tvivl..
Derfor jeg gerne vil høre nogle andre "åndelige" mennesker om jeres mening omkring min situation :O)
aug 2008
Men tak for svaret Kijofreg, det er også godt at se det fra din side af. Det provokerer og forvirre mig virkelig meget, og jeg véd ikke hvad jeg skal tro
Beskeder fra min guide?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside