{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

imir min lille skat {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har lige en historie jeg skal ud med.. den handler og min gammle smukke hest Imir

historien:

jeg hade en ugn hest som hest Imir eller han var en pony han var 2år mener jeg nok han stod der hjemme sammen med min gammle hest diablo . endag skulle min far ud og fodre dem begge men han så at der lå imir på gulvet og var død han kom ind og sagde det til min mor og de grad for han var og er min lille bamse.

da jeg vågnede gik jeg ned på toilet og da jeg satte mig end i stuen for at våne lidt inden jeg skulle i skole kaldte min mor på mig og sagde at der er nogen vi skal sige og min mor grad jeg forstog ikke hvorfor men jeg kiggede bare hun sagde at imir var død og jeg drød sammen jeg løb ud i staled og lå der sammen med ham og grad og grad jeg savner ham så meget . jeg lå der i flere timer og bare lå med ham og et tæppe over os jeg ville ikke i skole i over 3 ugen jeg ville bare lægge der ude med ham .. og jeg kan ikke lide tanken om at en dag var han bare død jeg sider bare og tænker på ver dag hvorfor døde han =( jeg grader sselv nu og det er snart 3år siden eller sådan nogen men da jeg kom i skole der 3 uger efter flæggede jeg igen i den første timme og jeg måtte hjem jeg kunne ikke gå i skole jeg kunne ikke engan 2+2 der jeg er bare så kedd af det =( men det var bare lige min historie
og jeg kommer aldrig ALDRIG til at glæmme den smukke lille drenng

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
imir min lille skat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce