{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

En pakke Kleenex - tak... {{forumTopicSubject}}

Der er flere grunde til, at en kleenex kunne være en nyttig ting at have med i dag... Vi har haft vores Tinker Tosser i Syd- tur i dag... Og sikke en tur... Programmet var som følger:
· Morgenmad og hestevogns-tur hos Tine/Sky,
· Kaffe og kage hos Lene (Hubben Hinkstein),
· Rundtur hos Louise/Stald Lillelund (Lai)
· Aftensmad og koldblods-foredrag her på Rolykkevej.
Det siger sig selv, at det har været en dag i Tinkerens navn - 100%.

Den første pakke kleenex kunne let tildeles alle de grine-flip vi har haft i løbet af dagen, og behovet for at tørre lidt grine-tårer væk. Der er faldet, ikke så få ret sjove bemærkninger, og hvis det ikke var nok, kunne man altid more sig over den 'sønderjyske duo' Tine og Lene - for satan da, et mundtøj der sidder på dem!

Den næste pakke Kleenex MÅ gå til vores hestevogns-tur. Det var en skøn skøn tur på Tine's revir i lidt over en time. Vejret var skønt - lige ind til vi ramte en ordentlig sort sky. Heldigvis (og creditten går endnu engang til det sønderjyske) havde Lene været så forudseende, at hun havde taget et KÆMPE regnslag med, som vi stort set alle kunne gemme os under - (man undrer sig dog over hvad den bette pige skal bruge sådan et kæmpe regnslag til - hun ville da blive helt helt væk) bygen varede dg kun gdt 10 minutter - så var det skønt sensommervejr igen. Dog havde mange af os nu en ret våd bag - her er kleenex endnu en gang nyttig.

Den tredje pakke kleenex må gå til at gøre kål på den lille tåre der i ny og næ blev knebet over hvor smukke og dejlige dyr vi har. Jamen, det er jo ikke til at sige hvilken hest der var favoritten. Hestene var bare skønne g vise sig fra en noget nær perfekt side. Bedst som man troede, at nu fandtes de ikke sødere, smukkere, mere imponerende eller... ja, så blev man stillet over for et nyt fantastisk dyr.

Konceptet med i dag var, dels, at kunne se hinandens heste og få en mening om sit dyr, dels, at styrke netværket mellem Tinker folk 'her nede på egnen'. Mission accomplished! Og jeg vil bruge den sidste pakke kleenex på at tørre øjnene fordi jeg bare er så drønende træt.

Tak for en skøn dag piger! Det glæder jeg mig til at gentage!
(Vi var: Lene W., Tine/Sky, Louise (Stald Lillelund/Lai), Ronni (Louises kæreste, som havde lavet marmelade), Lai's lille staldpige, Anne Sofie, Molly, Pauline... Har jeg glem nogen?

Aftenforedraget blev afholdt af Siri Østergaard

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En pakke Kleenex - tak...
  • #1   30. aug 2009 ihh, er helt misundlig......................

• #2   31. aug 2009 Lyder vildt hyggeligt.

• #3   31. aug 2009 Jeg vil også gerne lige bruge en kleenex til at tørre en tåre væk over at Paulines søster Siri sådan stiller op (endda i højgravid tilstand) for at dele ud af hendes store viden om heste adfærd - med specielt fokus på koldblodshesten! Hvor er det FEDT at hun gider!
    Tusind tak for det Siri!

Og så lige en lille kleenex over at min hund havde spist halvdelen af vores pandekager! Så jeg skylder nok lige en halv gang pandekager til næste gang igen!

Tusind, tusind tak for en super sjov, dejlig og meget lærerig dag! Hvor er det fedt at komme lidt rundt og se hestene som de er til hverdag.

Tak til Tinker Tosserne!

• #4   31. aug 2009 Lyder som en hyggelig dag smiley Ja det er fedt at køre rundt og besøge andre fjerfusseejere smiley Har haft tid til det engang, he he nu kommer folk så her i stedet for ;-))

• #5   31. aug 2009 dejligt at høre, at det sønderjyske også er med på tinkertosse bølgen, med hyggelig sammenkomst. Husk at vi fremviser vores skønne dyr onsdag d.16 september på Egeskov marked, her er vi samlet fra fyn, sjælland og det nordjyske. smiley

• #6   31. aug 2009 Lyder som en dejlig tur, tak for at i delte med os andre som bor laaaaaaaaang væk fra jer :o)

• #7   31. aug 2009 Pauline !

Stortset alle kunne være under regnslaget ?? - du glemmer KUSKEN OG HANS HJÆLPER - de blev satme våde og kunne havde brugt en del Kleenex omme foran smiley

Men Tak for en fantstisk Tur og nogle meget sjove grineflip, gad vide og Anne Sofie har lidt billeder hun vil dele med os ??

Og pointen med en Marmelade-fyr kontra en Macho-fyr kan jeg stadig fryde mig over.. Men Hvor var det egentlig synd at det skulle gå ud over Ronni - det må være hårdt, at være den eneste Kok i Hønsegården smiley

Snakkes Tøser smiley

• #8   31. aug 2009 Halløjsa!!!
    Taaaaaaak for en ufeglemmelig dag. Det var super hyggeligt, og bestemt også latterfyldt. Dejligt dejligt selskab!!!!
    Det må vi helt sikkert gentage, men ingen fest uden regnslag, halve pandekager grineflip og skøre hunde. Ja....øhhhh....og så selvfølgelig kleenex smiley
    Og Ronni hatten af for at du holdt ud til den bitre ende. Det må ha' krævet sin mand!!! (-Som også kan lave en fantastisk marmelade)

• #9   31. aug 2009 AS og jeg må hive kleenex frem for din gavmildhed Pauline smiley Den striglekasse kommer til at passe så godt til High Tower ;O)

• #10   1. sep 2009 Hey, tøser!
    I LOVEDE faktisk Ronni IKKE at tale om mameladen! Hans macho-image har fået et alvorligt knæk! Han overvejer at gå under jorden til sagen er dysset lidt ned!
    TÆNK hvis gutterne hørte om det?!?!

• #11   1. sep 2009 Undskyyyyyyld Ronni..... ):

• #12   1. sep 2009 MARMERONNI

• #13   3. sep 2009 K A N O N !!!

Tine er henrykt sikke dejlige billeder du har fået taget !!!

Det med Sky og Bono der kommer i trav og galop lige mod kameraet er blevet frontbilled på de gamles stationære pc.. Hurra hvor er det godt - også selvom Bono har en Fjordhest mellem ørerne :D...

Mange Mange tak smiley

• #14   4. sep 2009 Piv...Jeg er jo facebook-nægter, så jeg kan ikke se billederne.... smiley

• #15   4. sep 2009 Jo kunne være fedt smiley
    Nu ved jeg du er god til det med billeder - er det mon muligt at fjerne fjordhesten??
    Tænkte nemlig at jeg gerne ville have det lavet en del størrer - til en plakat faktisk :D.. Så det kunne være fedt hvis man kunne fjerne den fede flødebollehest i baggrunden :D..

• #16   4. sep 2009 Ih, hvor tager du altså bare gode billeder!!! (selvom det af en eller anden mystisk grund ser ud som om mine heste er møg-beskidte på billederne?!?!? Hvordan kan det være!?!? Ha ha!)

Og hold da op hvor er billederne af Bono og Julie super gode!

• #17   4. sep 2009 Hmm... jeg er mere interesseret i at billedmanipulere mig selv væk fra de billeder... damn!!!!!!!!! Hvor savner jeg dog livet før stofskiftesygdommen! Men jo, en sølle fjordhest skulle man da nok kunne fjerne, men jeg skal have billedet i en rimelig god opløsning for at kunne gøre det ordentligt... (check ECCO-annoncerne i uge 41 - de 2 børn er klippet ind, løftet op og farvemanipulerert, træet er folænget og ændret og der er fjernet en del i mudderet... det nye LU Intro-mag er sat sammen af 4 forskellige billeder, der er sat mere hår på hesten, fjernet 2 lamper, fjernet en arm, et haldbånd, et træktov og sat et øje ind. Grisen var i en forkert vinkel, så den har jeg tegnet op i hånden)

• #18   4. sep 2009 Så Skal vi aftale det i god tid så jeg kan nå at vaske lidt smiley haha
    I er bare de bedste fotografer altså smiley - Dejlig at jeg kender jer ...

Det glæder jeg mig til at se Pauline smiley Jeg holder øje med annoncerne :D..

Louise, har du overvejet om dine heste - nok mest Lai, har fået Grise-Svineri-Tips af Stig, Sylte og Perle ? - for de er da nogle rigtige SVIN bogstavligt talt smiley

Men Lai er vist undskyldt, hun er jo meget hvid smiley

• #19   5. sep 2009 Ha ha! Ja, mine heste får mudder-tips af grisene! smiley
    Eller også tror de at de er mega hotte chicks der skal mudderbryde i bikini smiley
    Muligvis skal der bare lidt mere end en "brazilian" til at fjerne hårvæksten smiley

Kommentér på:
En pakke Kleenex - tak...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce