{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MIn pony skal aflives! ;'(
  • #1   30. aug 2009 ej, det er bare så surt, når man skal af med sin bedste ven smiley

men hvad er det du er i tvivl om?

• #2   30. aug 2009 Hvad er Der Glat Med Den?

• #3   30. aug 2009 Giv dig god tid til at sige farvel..

• #4   30. aug 2009 Kigger med ..

Fuck det må være hårdt!;s

• #5   30. aug 2009 ;S

• #7   30. aug 2009 Jeg var igennem det samme den 22. juli smiley Det er virkelig det værste der kan ske for en, og jeg kan stadig sætte mig til at tude i et svagt øjeblik!
    Men bare vær stærk! - det er helt i orden at være ked af det, for de kære dyr er jo det bedste, men det er heller ikke fedt at se dem gå at lide...
    Du må endelig skrive hvis der er noget du vil snakke om, ellers kan jeg bare sige, at jeg VIRKELIG føler med dig og ved hvor trist det er at sige farvel til sin elskede pony smiley Men en ting der trøster mig er, at jeg tænker på, at Dus har det meget bedre på de evige græsmarker smiley

• #8   30. aug 2009 Ej stakkels dig smiley .
    Føler med dig

• #9   30. aug 2009 For 2 måneder siden fik hun en underlig bule på hendes ene forben. Hun var halt i 1½ måned og så blev hendes spat meger værere (Staves) og nu jan hun næsten ikke gå... Det er bare så hårt... ;'''(

• #10   30. aug 2009 Det er virkelig hårdt! Og det vil det jo være lige meget hvad der er galt, men hvis du har mulighed for det, havde jeg virkelig meget "glæde" ved at være der da dyrlægen kom... Det lyder nok lidt grotesk for nogle, men det er virkelig dejligt at vide præcis hvad der sker og så at vide, at man var sammen til det sidste!
    Og så fik jeg også et aller aller sidste farvel da dyrlægen var kørt, hvor man bare kan være alene en sidste gang og bare fortælle om alle de gode oplevelser og de skønne minder smiley

• #11   30. aug 2009 hey.. kender det godt, min gamle hest er næsten lig kommet afsted, jeg striglede hende og ga mig god tid til at sige farvel og gøre hende fin.. kunne desværre ikk komme med til slagteriet da jeg skulle andre ting, men min mor var hos hende til det sidste.. jeg har os et lok fra hendes hår købt en ramme og fandt et billede af mig og hendes første stævne og nu hænger det i min stue så jeg altid kan mindes hendes og min tid.. det har hjulpet meget på mig..

• #12   30. aug 2009 Jeh vil ikke være der når det sker, jeg tror det bliver for hårt. Men jeg har nogen jeg kender til at være hos hende. Jeg vil helst huske hende som hun var.

• #14   30. aug 2009 Sådan er vi forskellige.. Jeg har været med til 4 aflivninger, og jeg vil helst være der. Hygge med dem, inden de får de dødelige sprøjte..

• #15   30. aug 2009 Min blev aflivet i tordags ;S

• #16   30. aug 2009 min pony blev aflivet i for 2 uger siden, den havde stået med en skade i 9 måneder, og vi havde prøvet alt for at den skulle blive iorden igen, men de sagde på højgård at der ikke var mere at gøre, så var det meningen at den skulle ha været aflivet i sidste uge, men for 2 uger siden ringede min mor til mig mens jeg var i skole, og sagde at den var nød til at blive aflivet nu for den havde hævet forben, og der var ved at gå betændelse i et sår som hun lige havde fået syet. vi blev enige om at vi ikke ville ud og se hende, for jeg ville ikke kunne holde ud at se hende sådan :'/
    på en måde var det godt nok for så skulle vi ikke selv bestemme en dag at få den aflivet .. smiley
    -bare tænk på at din hest får det meget bedre der hvor den kommer hen :'/

• #17   30. aug 2009 ved hvordan det føles ;s

• #18   30. aug 2009 min fik nu ikk en sprøjte hun blev slagtet.. og gad godt selv være der.. men kunne ikk da jeg først fik det sendt afvide at hun skulle afsted den næste dag jeg har været der.. men med de 3 jeg har nu køre jeg selv hen med dem og vil se når det sker... ellers vil jeg spejde efter dem og håbe på de er på en mark..

det bar så hårdt.. og savner Beauty.. men jeg ved hun ikk lider mere eller kommer til at lide der hvor hun er nu...

Kommentér på:
MIn pony skal aflives! ;'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce