{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige lidt "sjov"
  • #1   26. aug 2009 Jeg starter .

Min ene hunkanin...
    Navn : Trunte
    Hva kan hun?: Danse til musik (mega komisk) og hun kommer når man kald'er.
    Det sjoveste hun har gjort : At danse mens der var musik . Hun danser altsåé kun til techno og punk x_x hun stiller sig på bagbenene , hopper og render rundt og drejer xD

Min anden hun kanin...
    Navn: Bølle
    Hva kan hun?: Sidde på røven., og kommer når man kalder
    Hva er det sjoveste hun har gjort : Rendt op og ned ad "rampen" i sit bur i ¨30 min Ö . Mega fun at se på .

• #2   26. aug 2009 Line - Fantá er skøøøn smiley C
    Hvis du ik gider bruge din tid på det, så lad være med at skrive ???

• #3   26. aug 2009 Line - Fantá er skøøøn smiley C
    Hva er der derinde ??

• #4   26. aug 2009 LaWa !
    Nej nej hvor grineren, den hopepr lieg direkte ind i buret.. du m da have besvær med at holde cameraet stille når du griner XD

• #5   26. aug 2009 Min kanin Chanty det sjoveste hun har gjort er nok da hun gik efter mig, og jeg ikke viste det og da jeg gik ned i min søster datter lille baby basing og hun så hoppede efter ned i vandet og skynde sig efter mig og op vider og kanden efter mig, hehe tror den kanin lige den dag ville gå gennem ild og vand for a komme efter mig der,

fik det af vide af min mor,

ogs' da mine 2 kanin (Chanty og mülle) kom løbene fra ver deres side og skulle til a løbe ind i hinanden men sprang så begge til side og stod helt stille og sprang så vider det så grinern ud har desvære ingen videoer af det

• #6   26. aug 2009 Haha,, Elsker den video smiley ... Mijn kanin gør oqs som den, som den gør i starten, Men den springer ind i stolene xD

• #7   27. aug 2009 min hankanin.
    speedy.
    han kommer når man kalder og løber efter mig:)
    det sjoveste kan jeg måske ikke lige huske, men det var nok daa han rullede sig, og endag sad han sådan med det ene bagben strææækt heeelt ud hvor han bare sad tror jeg han havde vasket sig XDXD

nåh og så når han kommer ind i huset så fare han rundt og stamper smiley han er såå sød. men kan ikke lige huske det.

(L)Anton&Tarzan(L)Bølle&Trunte(L) <

^kan du ikke prøve at tage en film endag vil mega gerne se det :D:D

• #8   30. aug 2009 Line Team KIR<33 S
    Jo det vil jeg da gerne xD
    Men det er lang tid siden hun har gjort det ..
    OG ska lige have min gamle mobil tilbage .. Eller oqss køber min kæreste snart en ny mobil til mig Óò

• #9   30. aug 2009 wow du er 13 også køber din kæreste mobil tildig syygt XD..

• #10   5. sep 2009 Snart 14 q:

• #11   6. sep 2009 Ja, men jeg er ik normal X_x

• #12   9. sep 2009 Min første kanin vanessa har en gang tissede på en avler og det var første gang han så hende:) og hun er rigtig dygtig til at springe

Så er der Jinx min anden kanin han har en gang drikkede af en vandgrav til kaninhop. han er også best til at hoppe

Kommentér på:
Lige lidt "sjov"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce