{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Jeg er så skuffet - salg af plag {{forumTopicSubject}}

Øv bøv.. Jeg havde fået lavet en aftale med en som skulle komme og kigge på Daia i dag.. Det lød virkelig som det perfekte for ham og hun virkede flink.. Hele aftalen var på plads.. Jeg var gået lidt mere ned i pris end jeg egentlig ville, men det lød jo virkelig som om han ville have det godt og så betød pengene jo ikke så meget. Vi skrev lidt frem og tilbage og hun sagde at hun glædede sig til at se ham og han virkede som det hun ledte efter.
Jeg skrev så til hende i går at jeg desværre var nødt til at tage til læge om morgenen fordi jeg var blevet bidt af et dyr som jeg reagere voldsomt på, så jeg var ikke hjemme før kl. 11.30.. Hun svarede ikke, men det tænkte jeg ikke videre over.. Da jeg så kom hjem fra lægen ville jeg ringe til hende. Hun tog ikke tlf. i stedet sendte jeg så en sms med min adr. hvis nu hun havde mistet den.. Midt på eftermiddagen forsøger jeg så at ringe igen.. Stadig intet svar..
Nu sidder jeg her og har stadig ikke hørt fra hende.. Hun har ikke svaret mig i 3 dage nu..
ØV... Det er 3 gang jeg bliver brændt af med folk som vil komme og kigge, men så aldrig dukker op og ikke lader høre fra sig.. Synes i det mindste godt man kan ringe og sige man ikke kan komme alligevel.. Jeg har siddet hjemme og ventet hele dagen for turde ikke ride en tur på de andre heste hvis nu hun så kom i mellemtiden..
ØV ØV.. Jeg var lige nødt til at beklage mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er så skuffet - salg af plag
  • #1   7. aug 2009 Ved lige hvordan du har det,har prøvet nøjagtig det samme flere gange, det er bare så irriterende og mega tarveligt

• #2   8. aug 2009 Det er bare SÅ træls... Og så 3 gange i træk.. Jeg tror snart jeg bliver paranoid hvis det fortsætter..

• #3   8. aug 2009 Nej lige præcis.. En sms er ikke dyr og mere skal der altså ikke til..

• #4   8. aug 2009 Kan godt forstå, du er skuffet, sur og irriteret... Èn ting er, at man ombestemmer sig eller bliver forhindret i at overholde en aftale, men man kan ikke tillade sig bare at brænde folk af på den måde!!! Det mindste, man kan gøre, er at give besked om, at man ikke kommer alligevel - som du selv siger; det havde kun kostet en SMS. Føler med dig... ved, du gerne vil finde et godt hjem til Daia.

• #5   8. aug 2009 Louise: Tak.. Suk.. Jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg skal reagere lige nu.. Et eller andet sted vil jeg jo gerne beholde ham, men jeg har bare ikke pengene og især når de skal ind fra sommergræs kommer det til at brænde på... Så om jeg skal grine eller græde ANER jeg ikke.. Jeg brugte også hele dagen i går på at sige farvel til ham og få taget billeder fordi hun ville tage ham med, med det samme og når han så stadig er her gør det bare endnu mere ondt.. Jeg har også kun ganske få dage hjemme hvor jeg selv kan vise ham frem.. Derefter må jeg overlade det meste til min far, medmindre de interesserede kan vente med at komme og kigge til jeg har friweekender fra efterskolen..

• #6   8. aug 2009 Jeg tror alle hesteejere har prøvet det. Folk er bare ikke til at stole på!!

• #7   8. aug 2009 Jeg håber da hun havde en grund til ikke at svare og at jeg så hører fra hende en af dagene..

• #8   8. aug 2009 Kender det kun alt for godt, er blevet brændt af to gange i denne uge af købere, man synes jo at når det er dem der ringer og gerne vil ud og se hesten, så var det mindste de kunne gøre da at ringe hvis de har ombestemt sig, det er meget tid og køren frem og tilbage når man som jeg heller ikke har hestene til at stå hjemme ved mig selv, det er virkelig røvirriterende.

• #9   8. aug 2009 Jeg har heldigvis hestene hjemme, men jeg har ingen ridebane her, så jeg er nødt til at ride hen til naboen hvis jeg vil ride på bane.. Hvis jeg vil ride tur er jeg heller ikke hjemme.. Så jeg kunne ikke engang ride de andre andet end lidt longering/skridten rundt på folden..

• #10   8. aug 2009 Ja det er sku træls, der kommer nogen og kigger på min plag idag kl. 11.30, så nu er jeg lidt spændt på om de dukker op...

• #11   8. aug 2009 Kan jeg godt forstå.. Jeg tror ikke jeg ville regne med noget næste gang nogen skulle kigge på Daia.. :o( Som sagt har 3 forskellige "købere" ikke dukket op.. Indtil videre har der kun været én at kigge på ham (som er dukket op) og det var min veninde.. Men hun havde desværre brug for en der var lidt mere stabil..

• #13   8. aug 2009 Jamen når alternativet er hestehandler så er det lidt blandede følelser.. Det er bare en voksen dame, så regnede ikke med at hun ikke ville dukke op..

• #16   8. aug 2009 Ja det er bare mega trals sådan noget!!!
    Har selv prøvet det flere gange!!!
    Er hun her inde fra?
    Jeg vil meget gerne vide hvem hun er?, så man ik selv kommer i kløerne på hende!!!
    Du må meget gerne sende det over en PB

• #17   8. aug 2009 Jeg har været udsat for det samme hun skrev enda at hun var på vej og var hos mig om en halv time men hun kom aldrig
    jeg syntes sku det er at holde folk for nar
    det mindste man kan gøre er da at skrive at man ikke kommer

• #18   8. aug 2009 Puha jeg føler med dig.
    Har været ude for det masser af gange, det er utroligt at folk ikke lige kan aflyse, så man ikke står der og venter forgæves. :0(

• #19   9. aug 2009 Det er så træls når folk brænder en af. Og når de spilder ens tid, det kan virkelig også gøre mig tosset. Jeg håber du finder et godt hjem til din plag:D

• #20   9. aug 2009 Aj hvor er det irriterende sådan noget, det mindste folk kan gøre er da at give besked.
    Da jeg købte min hest, havde jeg kigget på mange forskellige heste hvor jeg havde skrevet frem og tilbage med ejerene på mail, jeg skrev da lige en mail til alle sammen om at jeg havde købt en anden hest, så de ikke sad og håbede på at jeg stadig var interesseret i at købe deres.
    Synes da det er det mindste man kan gøre...

• #21   9. aug 2009 Lise S: Lige præcis mine tanker, ros til dig herfra :o)

Jeg har også opstaldet ude, taget før fri fra arbejde (har 152 km T/R til arbede), knoklet derud på cykel (har 11 km hver vej) og så ventet ventet og ventet.............................og hvad sker der absolut intet, de kommer bare ikke, tager ikke tlf., svarer ikke sms eller mail, det er altså bare ikke i orden.
    En havde jeg sågar talt med i flere måneder , hun kom og kiggede og når det så kom til stykket "kom hun i tanke om" at hun nok ikke havde tid til en hest mere, da hun havde 5 i forvejen...... ... hmm måske man skulle have tænkt på det noget før... spild af min tid ..........øv

• #22   10. aug 2009 Det vr de helt vildt! troede slet ikke at voksne mennesker gjore sådanne ting. det er bare respektløst overfor andre. Det mindste man kan gøre er da at give besked. Men håber at du hører fra hende. Ellers ville jeg ringe fra andet nr også se om hun så vil svarer

• #23   10. aug 2009 Jeg har stadig ikke hørt noget.. Jeg er frygtelig skuffet, men jeg synes ikke rigtig jeg magter at beskæftige mig mere med hende, så jeg gider ikke ringe eller skrive mere.. Jeg troede heller ikke voksne mennesker opførte sig sådan.. Selvfølgelig kan man glemme en aftale, men når der ligger 3 ubesvarede opkald og masse smser, så burde der være en klokke der ringede..

• #24   11. aug 2009 Ja lige præcis Cawani smiley men hun var så åbenbart ikke ret voksen!
    Min nabo havde også solgt sin hoppe til en der havde part på den. Pludselig blev min nabo ringet op af deres opstaldnings sted, og sagde at hende der havde overtaget hesten ikke havde betalt for boksleje i 2 md. Der udover havde hun heller ikke betalt min nabo for part i 2 md og hesten var ikke betalt! Pigen blev ved med at sige, at pengene nok skulle komme Så fra den ene til den anden dag, brød hun kontakten og svare ikke lige som i dit tilfælde. Det ente så med at vi kørte hjem til pigens forældre med alt hendes udstyr og konfronterede dem med problemet. Det viste sig så at hendes forældre slet ikke vidste noget om denne hest! til trods for at pigen havde sagt, at hesten var en gave fra hendes far, og at han ville betale den

Kommentér på:
Jeg er så skuffet - salg af plag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce