{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

HJÆLP HURTIGT!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er næsten lige kommet hjem fra festival i tyskland og da jeg kigger til Mr Jingle er halvdelen af hans hud eller kød på halen væk, så spidsen af halen og 5 cm ned er bare en blodig knogle uden noget på.
Han har ikke kunne sidde fast i noget i buret, jeg aner ikke hvordan det er sket!
Nogle idéer til hvad det er og hvad jeg kan gøre nu og her? Tager ham til dyrlæge imorgen tidlig! Er helt tudefærdig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP HURTIGT!!!!!!
  • #1   6. aug 2009 Har først lige set det, er først kommet hjem nu, så dyrlægen har lukket.
    Han går sammen med en lille hanrotte, som godt nok får nogle bank, men det er ikke så slemt at den ikke må være der. De er aldrig sammen, har to forskellige sovepladser, så måske har han kedet sig og stresset efter at han ikke har været ude af buret i en lille uge?

• #2   7. aug 2009 Det der kan typisk ske, hvis man løfter/holder rotten i halespidsen, men det er jo ikke tilfældet. Du er helt sikker på¨at han ikke kan have fået den i klemme et sted?

• #3   7. aug 2009 Jeg véd han ikke har kunne få den i klemme, har gennemtjekket hele buret nu, og der er altså bare ikke noget sted den kan komme i klemme. Min paplillesøster har haft passet dem, men hun siger at hun ikke har haft fat i ham fordi hun er lidt bange for om han bider hende. Så jeg ved ikke rigtig.

Vi var til dyrlæge idag, hun sagde at det så fint ud og at knoglen snart bare ville falde af.
    Og så er han i øvrigt også blevet delvist lam i bagbenene, og der sagde dyrlægen at jeg bare skulle sørge for at give ham et bur med masser af bundplads og ikke noget han kunne falde ned og slå dig fra, blødt underlag og plexiglas på siderne så han ikke kan kravle og få benet fast i tremmerne. Så alt det har han fået bare minus plexiglasset

• #4   8. aug 2009 Hvis det er uden for lukketid plejer man at blive stilt om til en vagtdyrlæge, som fungere som en vagtlæge gør ved mennesker, så dyrlægen har aldrig lukket i den forstand smiley Dyr kan jo også have akut behov for dyrlæge om natten..

Har den et løbehjul? hvis ja hvilen slags?

• #5   8. aug 2009 Tanja: Ja det er rigtigt nok det med dyrlægen, det havde jeg overhovedet ikke tænkt på! Tak for påmindelsen smiley

Nej han har intet hjul og absolut intet som hans hale kan være kommet i klemme af, det undrer mig utrolig meget hvordan det er sket!

• #6   8. aug 2009 Det kan være han har fået den i klemme i lågen? hvis din søster ikke lige har set ordenligt efter, og måske ikke helt vil indrømme det (Det kender jeg hvertfald fra min egen søster :))

• #7   8. aug 2009 Ja har jeg godt tænkt på, bare mærkeligt hvis hun ikke har hørt ham skrige når hun har lukket. Men er ret sikker på at det er det, eller at hun har haft taget ham i halen. Det sker jo ikke ud i den blå luft smiley

• #8   8. aug 2009 hehe nej smiley hun har sikkert også hørt det, men er blevet så forskrækket at hun måske ikke har turde sige noget smiley

• #9   8. aug 2009 Ja det tænker jeg også smiley Hun er heller ikke så gammel smiley

Kommentér på:
HJÆLP HURTIGT!!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce