uhhh..nævnnyttige tøser!! {{forumTopicSubject}}
En pige, har skrevet på Princess Papaya, at det ikke er samme hest der er på alle billederne.
Jeg har oveni købet også fået en mail, hvor hun uddyber sit svar.
På et billede kan hun se at den har en HVID plet i nakken, men ikke på de andre billeder.
Det biilled hun henviser til, er Princess Papaya 4 år gammel, og til sit første show i Gilleleje(der er en blå ridehal i baggrunden)
Her siger hun at den har en hvid plet i nakken??? men den kan jeg ikke se. Billet er gammlet, og ikke digitalt. Papaya er 15 år gammel i dag.
Jeg kom nok til ikke at svare hende så pænt tilbage, men ja, jeg tilstår! Jeg er super ked af det. Den går ikke længre med Papaya....
Mit svar til hende;
Det er et og samme billed du linker til, det er taget da hun var 4 år gammel, og hun har en showtranse på. (og ikke digitalt)
Billedet er taget til c-show i Gilleleje.
I dag er hun 15 år gammel, skal aflives d 10 aug. da hun har brækket et bagben. Hun står med føl ved siden som er 3 mdr. gammel. Som mister sin mor på mandag.
Er der mere du gerne vil vide eller have uddybbet, så siger du bare til!
Mvh Jane
sep 2008
Følger: 81 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 55
feb 2008
Følger: 50 Følgere: 48 Heste: 7 Emner: 59 Svar: 336
Syntes ikke du skal lytte til sådan en latterlig tøs, jeg kan ikke få det til at henge sammen det med at det ikke er papaya. Det eneste billede der er en hvid plet i nakke er det billede hvor der er et føl ved siden kan det ikke være det billede hun snakker om ? for der er en hvid plet. men det kan da lige så godt være lyset.
Men kan godt forstå du er ked at det, det er ikke sjovt at få sådan noget i hovede, og er ked af det med hende, sådan noget er rigtig svært føler med dig.
feb 2008
Ved godt det ikke er et bevis i som sådan men der er en hest der hedder det med sammen far, mor og føsels år
http://www.allbreedpedigree.com/princess+papaya
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 13 Emner: 39 Svar: 220
Ved du nu hvad, jeg er 32 år gammel, og har eget stutteri. Jeg sidder ikke og stjæler billeder fra nettet, eller laver fake profiler!! underlig kommetar at komme med.
Men tak for opbakningen til jer andre.
Mvh Jane
apr 2008
Men det er solen der rammer hende i nakken!
Se link http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=180457
Mvh Jane
feb 2008
apr 2008
Så kunne jeg jo også "beskylde" dig for det samme Din hest ligner ikke den samme på alle billeder*S* (jeg VED godt at den er skimmel)
Du modsiger dig selv; Jeg må nok sige det kan virke som en fake profil, hentyder ikke at det er det. .
Nuer jeg ikke typen der sidder og skriver stolpe op og stolpe ned, om mine heste. Jeg tror heller ikke der er ret mange der gider læse en lang tekst.
Men er man i tvilv, så kan man jo kigge på brugerprofil, INDEN men stiller ? ved om det er fake eller ikke.
Mvh Jane
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 983
kan dog ikke forstå du føler du skal forsvare overfor 1 person at det er den samme, kopire billeder op osv. pyt da med hvad 1 enkel person mener. hun er 1 person ud af hvor mange der ikke stiller ?
ignorer det da bare og sig nå synd for hende. hvis nogen ikke kan lide min hest eller syntes det er en forskellig på nogle billeder kan jeg ikke gøre noget ved det, og tror faktisk eller ikke jeg gad gøre det. ved godt man er ekstra sensitiv når det lige er det dyr man snart mister. men lad da brugeren klage sig, hop op og fald ned på det
apr 2008
Som skrevet, så er jeg prilig pt. det er ikke sjovt at stå med et føl på 3 mdr. og en mor der skal aflives nu...*S*
Normalt ville jeg også reagere en smule mere fattet*G*
Mvh Jane
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 983
kan ikke råde så meget, andet end tæl til 10, træk vejret dybt og tænk f... hende hun er den eneste der mener min hest er fake. eller se det fra den positive side, du må have gjort det godt med din hest når den er forandret så meget at der er mærkbar forskel på billederne kan forsikre dig for at lagde jeg billeder ind af min hest fra jeg købte den (den gik som foldhest) og til idag (nu rides den) ja så ville folk ikke tro det var samme hest. det gør mig da stolt at han har udviklet sig så meget
maj 2007
Følger: 79 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 62 Svar: 473
Jeg forstår godt du bliver harm og ked af det, da jeg ved at Papaya er meget speciel for dig..
Og lige nøjagtig i denne situation hvor du står og skal aflive hende om få dage, er det ikke lige en beskyldning om at det ikke er din hest, og at du har lagt fake billeder ind af hende man har brug for...
Man farer nemmere op når man er i en presset situation, det er der du befinder dig lige nu..
Håber I får nogle dejlige dage her til sidst P Papaya og dig, og at lille Malik kommer godt videre på trods af en lidt hård medfart, med en syg mor, og lige om lidt uden, men er sikker på han er en stærk lille dreng, har jo selv en Manat pige, de er nogen seje nogen, der ikke lader sig gå på af noget..
Med stor medfølelse for din svære situation, og pøj pøj med lillebror..
Knus Ina
apr 2008
Følger: 64 Følgere: 61 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 88
og til alle jer der ude, pas jeres egne ting, det reger ikk JER!
fra en der føler med diq, har næsten lige stået i sammen sitdotion(staves)
så fuck jer der ikk føler med hende!
apr 2008
Vi var oppe hos Annette Siren i går og hente en 4 mdr.s legekammert til Malik, han blev simplethen SÅ glad da vi kom hjem med Etamour. Det var virkelig sødt at se.
Jeg er sikker på at han nok skal komme igennem det, han er selvstændig og sej lille fyr.
Men hold op det, er hårdt at se på Papaya nu, det går virkelig meget ned af bakke med hende.
Men Calisia passer godt på ham, det er somom at hun fornemmer at der er noget galt med Papaya....
Mvh Jane
okt 2007
Følger: 28 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 25
er rigtig ked af den situation du står i med din hoppe og føl. vil bare sige børst "Skidtet af dig" opfat hende som en tøs der er så uvidende og dum at hun kommer til at hænge sig selv ud som sådan. vi er trods alt en hel del der ved bedre, der har haft heste i ganske mange år og ved hvordan de forandre sig, desværre har jeg ikke en profil på min gl. hoppe på 29 år. hun er krid hvid i dag, men da jeg fik hende som 11måneders var hun gul med knald sort hale og man, sikkert ikke mange der ville tro det var samme hest. Min ox hoppe på 4 har sandelig også allerede forandret sig på de år jeg har haft hende, idag er hun skimlet hun var rød som føl.
mange tanker her fra, med håbet om at den svære tid trods alt bærer noget positivt med sig.
v.h Tina
jul 2007
Følger: 114 Følgere: 109 Heste: 4 Emner: 63 Svar: 370
ps. jeg er ked af det på dine vegne..
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 351
jeg kan godt forstå at du er lidt ude af den og ked af den beskyldning.
men nogle små tøser har bare ikke megen anden fornøjelse i livet end at hakke på andre.
angående det med papaya, så mangler jeg ord.
det er så trist at skilles, men du ser hende forhåbentligt igen på den anden side af broen.
feb 2005
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 4 Svar: 2
Jeg føler med jer, og håber at det at Malik har fået en legekammerat vil distrahere ham fra savnet af sin mor. Og at han så også samtidig har en skøn storesøster i Calisia der passer på ham, vil sikkert også mildne overgangen for ham.
Men vi ses jo i weekenden i Kbh ;o)
Knus
apr 2008
Følger: 64 Følgere: 61 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 88
og prøver og støtte diq, så held og lykke også...
...FUCK DE NÆVNNYTTIGE TØSER, DE HAR ÅBEN BART SÅ MANGE PROBLEMER SELV AT DE SKAL GØRE ALLE ANDRES MEGET VÆRE, SÅ FUCK DEM!...
...håber alle jer nævnnyttige tøser så denne besked!
men held og lykke til diq<33
maj 2004
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 11 Svar: 67
Jeg har også prøvet det samme, med min gamle hingst Arrogance.. også fra Turban.. han "manglede" pludselig hvide aftegn på benene... sjovt som mudder gør den slags;o)
Ved også at jeg blev harm, men husk, - som jeg også skulle - de er småpiger som ikke har andet at bruge tiden på...
Jeg er så ked at af høre vedr papaya, jeg har jo fulgt både hende og følle, fra sidelinien (deltager ikke altid så meget hverken her elller på AF, pga."nævennyttige Tøser..";o) - det tærer også på mit humør...
Jeg har jo selv lavet et Manat afkom.. hun er godt nok solgt, men står her på sommergræs.. - din skønne dreng skal nok klare den, de er seje de små...
Men ved udemærket hvor sejt det er for dig at miste hende.. jeg har selv mistet 2 til brækket ben.. - håber du kan glæde/trøste dig lidt med din lille føllemand...
... alt vel til dig...
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 11 Emner: 1 Svar: 87
Mange med følende hilsner os
apr 2008
I dag slutter det hele for Papaya, hun bliver aflivet hjemme, så hendes søn og de andre kan tage afsked med hende....
okt 2007
Følger: 28 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 25
mange tanker herfra.
uhhh..nævnnyttige tøser!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside