{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøst forhold?
  • #1   28. jul 2009 jar: har*

• #2   28. jul 2009 for mig er et seriøst forhold, et forhold hvor man stoler på hinanden, respekter hinanden og de valg man træffer, at man lader hinanden få lidt luft nogle gange, ved fx at man kan tage i byen hver for sig med vennerne osv smiley
    har desværre aldrig selv prøvet at have et seriøst forhold.

• #3   28. jul 2009 Altså nu har jeg heller aldrig haft en seriøst forhold..
    Men ja hvor man respektere hinanden og har det godt med hinanden.
    Har kontakt til hinanden.
    ikke hænger op af hinanden hele tiden!

• #4   28. jul 2009 man har respekt for hinanden, stoler på hinanden, er ærlige! og at man ikke er afhængig af hinanden hele tiden. man skal også have tid med vénnerne smiley og alt i alt, at man elsker hinanden, og man ikke presser hinanden til noget den anden ikke vil.
    har aldrig haft et seriøst forhold.

• #5   29. jul 2009 Et useriøst forhold for mig, er noget der bare er for sjov skyld, og noget man bare er ligeglade med.
    - Og hvor man egentelig ikke er forelsket i personen..

• #6   29. jul 2009 Forstår jeg ikke?! ö

• #7   29. jul 2009 Et seriøst forhold er som alle de andre siger bygget på tillid. Det hele handler ikke om kysse, sex og sige man er kærester til alle. Et seriøst forhold er hvor man ikke skjuler at man er kærester, men heller ikke går og blærer sig med det. Når man stoler på hinanden, og et f.eks kan være at sex ofte inkludere i et seriøst forhold, men kun sex hvor man kan snakke sammen om hvad man kan lide osv. Et seriøst forhold varer ikke 1 måned, men længere endnu. Man skal kunne snakke med hinanden og skændes uden at man slår op, men løser problemet. Man kan virkelig mærke når det er seriøst og at man elsker én rigtigt. Når man elsker en rigtigt er man som regel SLET IKKE interesseret i andre overhovedet.

Jeg er selv i et seriøst forhold hvor alt det jeg har skrevet er inkluderet.

I et seriøst forhold SKAL man kunne sige face to face "jeg elsker dig." - det har både jeg og min kæreste gjort.

Det er hvad et seriøst forhold er for mig smiley

• #8   29. jul 2009 Kritstina&Bastian....

Kunne ikke skrives mere præcist. Lige mine ord! c:

Kommentér på:
Seriøst forhold?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce