{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Hul i hoven:/ {{forumTopicSubject}}

min pony skulle rigtig have smed for omkring 14 dage siden, der brændte han os af. så skulle han have haft i tirsdags der kom han heller ikke, og heller ikke fredag som vi så havde aftalt.
men så så jeg her i går at der ligesom var kommet et hul i begge hans baghove.
det er ligesom helt nede ved skoen foran, og det er sådan at man kan stikke en finger igennem så det er rimelig stort smiley og det går hele vejen igennem.
han er ikke øm og halter ikke, men jeg ride self. ikke før smeden har været der.
smeden skulle gerne komme i morgen.
men jeg ville lige høre om der var andre der har prøvet det, og om det lyder alvorligt?
det skal lige siges at han slet ikek er øm eller noget overhovedet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hul i hoven:/
  • #1   26. jul 2009 hold da ferie kunne ikke leve med sådan en smed. jeg tager jo fri eller møder senere på arb når smeden kommer holder da ikke hverken for jer eller hest, at han ikke kommer som aftalt.
    Hvis han ikke er øm, tror jeg ikke det betyder noget, men nok fornuftigt ikke at ride før efter smeden har rettet hov og sko til.

• #2   26. jul 2009 han plejer heller ikke at være sådan, men det er fordi han er den eneste på arbejde og de andre har ferie, og så har han lavet for mange aftaler, men det værste er at han ikke ringer og siger at han ikke kommer så man sidder bare og venter smiley
    men det er heller ikke ham vi plejer at bruge, det er en han har ansat, og han kommer altid tid tiden :o)

• #3   26. jul 2009 Hm bør i min verden koste en gratis skoning elle hvad i skal have ordnet.
    svarer jo til at vente 4-5 timer på en resturant. syntes du skal tage en seriøs snak med ham i så plejer at bruge.

• #4   26. jul 2009 ja, men hvis han skal have nogen sygebeslag eller noget på med det der er sket, så betaler vi ikke for det, det må smeden, for hvis han var kommet til tiden så var det aldrig sket.

• #5   26. jul 2009 og det værste er at ham der brænder os af det er ham der ejer firmaet. så det er rigtig skidt for ham, så derfor bruger vi også kun end er er ansat hos ham.

Kommentér på:
Hul i hoven:/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce