{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Hvorfor denne reagtion ? (Video) {{forumTopicSubject}}

På dette videoklip ser i en mand og en dame som arbejder med jordtræning og noget ridning med deres heste.

Nogle gange ligger hesten ørende flat ned og ja hvorfor gør den det i de situationer. Er det fordi den følger sig presset, dominans eller hvad er grunden.
Jeg ved selvfølelig ingen vil kunne give et svar som er 100% sikker, men vil godt høre hvad i tror ; )

Ekspemler når den gør det: I starten da den løber hen til manden på folde.
Da der ligger to tønder ved sidden af hinanden og hesten går siddelæns med tønderne mellem benene.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=bH_8c8OCvyo&feature=related

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor denne reagtion ? (Video)
  • #1   25. jul 2009 min ligger ørene ned når man rider hun står i boksen, hun er bare ''sur'' hele tiden men kan blive bedre, tror bare hesten gør det, er ikke 100% sikker bare et gæt.

• #2   25. jul 2009 Der er bare nogle heste der gør det under sådanne træning. Så længe den ikke har en truende adfærd så har det ikke den store betydning. Den kan jo lytte til tingene der er bagved den, desuden så komme de frem igen når den komme og til ejeren.

• #3   25. jul 2009 Aller først: Super film. =D
    Hesten lægger ikke ørene i den forstand tilbage, da den skal have den tønde under sig, men vender dem tilbage, for den har opmærksomheden der.
    Kin hest gør det også meget, når man rider den, da den er meget opmærksom på ryttern. =)

• #4   25. jul 2009 tror bare det er den her hests måde at vise at den hører efter og gerne vil gører som der blivet forlangt:) så tror det er en positiv reaktion:)

• #5   25. jul 2009 beskriver lige mens jer ser videoen:

Da hesten løber mod ejeren lægger den kun øre i det den går forbi kamera manden.. det kan fx skyldes frygt for kameraet, manden eller at den bare vil hen til sin ejer uden forstyrelser.

hesten over tønderne.. Synes ikke ørerne ligger fladt. de er lidt for langt tilbage til at det ligner ren koncentration men det er også en svær øvelse hvor den er langt fra træneren og derfor selv skal passe på benene.. Måske bliver den lidt utryk ved det på sidste stykke for i starten er ørerne ok..

Synes man skal lægge mærke til hvor opmærksomme hestene er på deres trænere! det er virkelig 100% af tiden de har et øre eller to i trænerens retning... virkelig flot

Haha.. det var da den bedste trailer loading jeg har set smiley hesten lyser helt op da den får lov at løbe smiley

tror det er en af de bedste videoer jeg har set (i den kategori) virkelig imponerende arbejde smiley Man kan jo kun drømme om at få sådan et forhold til en hest en dag...

• #6   25. jul 2009 jeg tror den lytter smiley ?

• #9   25. jul 2009 Jeg tror det er fordi at den koncentrere sig, og lytter.. ;D

• #10   25. jul 2009 Tror heller ikk den er sur. Jeg har også et trick med en hoppe jeg engang red, og hun lægger også øre når hun laver det, men er ikk sur eller noget, det er bare hårdt for hende, jeg kalder det at hun danser, for hun skrifter med at tage forbenene op under sig selv. Men i det samme jeg siger ok er hun glad og vil nusse og sådan. så tror bare det er fordi det er hårdt smiley

• #11   25. jul 2009 Jeg ser ingen direkte frygt.. Jeg ser koncentrerede heste der er opmærksomme på deres træner og på det de laver.. Lidt usikkerhed indimellem, men ingen frygt eller undertrykkelse..
    Men bortset fra det, SUPER film..

Kommentér på:
Hvorfor denne reagtion ? (Video)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce