{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Hvor går jeres grænser - Ang kærestes {{forumTopicSubject}}

Der var ikke plads i feltet^
- Hvor går jeres grænse ang jeres kærestes veninder og "måde" at ha' veninder på?

- Jeg er sammen med en udlændning, han kommer fra Armenien, som er kristne og rent faktisk går meget op i kristendommen.

Vi har været sammen i 25 måneder (2 år og 1 måned), men jeg er ærlig talt ved at GÅ til pga hans veninder.
- De skriver skat, jeg elsker dig osv til ham, og allerede dér er min grænse nået, han veninder skal ikk kalde ham skat, for han er MIN skat, og deres VEN, de skal ikke elske ham, de skal holde af ham.

Ide han kommer fra et andet land, holder vi vores forhold sådan lidt "hemmeligt" det vil sige at hans forældre ikke ved vi er sammen, jeg tit hjemme hos ham, jeg holdte nytår med ham og hans familie og det hele, de tror bare vi er gode venner s:

For ikk så længe siden, havde jeg koden til hans facebook profil, og JA jeg gik ind og kiggede, så, så jeg at han havde skrevet med en pige (også udlændning) på en meget flirtende måde, hvor de havde skrevet en masse sammen om, at de skulle bolle og hun bare ku' betale med en cheeseburger fra mac d ( Jeg ved godt de skriver det for sjov, men JEG syns ikke det sjovt) de havde også skrevet en masse om at de skulle lave et væddemål om at stoppe med at ryge sammen, og den der tabte vædemålet sku' gi middag. Så tænker jeg så, FEDT min kæreste gennem 2år ka' ikk invitere MIG ud og spise for iiih og åååh og hans forældre ku gå forbi vinduet og se os s: Men han kan godt gå ud og spise med hende? s:

Jeg ringede så til ham, og konfronterede ham med det, og vi aftalte at mødes med det samme og snakke om det, hvad tror i hans undskyldning var? Jamen jeg troede ikk du ville finde ud af det? s: OMG! Nå' men jeg sagde fuck det, og tilgav ham, og han LOVEDE mig, ikke at skrive sådan flirtende med andre piger igen, jeg spurgte ham så, om han havde fortalt hende pigen at han havde kæreste på, nææææ det havde han ikke, så han lovede mig at gøre det, ca en uge efter fik jeg afvide af en veninde om jeg havde set hende pigens nye profil billede på facebook og jeg sagde nej? Så fortalte min veninde mig, at hende pigen havde haft et billede af hende og min kæreste sammen som profil billede men hun havde kun haft det i 1dag så var det blevet slettet, jeg fandt så ud af at min kæreste havde bedt hende slettet det, for jeg måtte for guds skyld ikke se det billede s: ?

- Samme uge spurgte jeg ham, om han havde sagt til hende han havde en kæreste, og han sagde ja det havde han.
Lige nu er han på ferie i bulgarien, og hende pigen havde/har så skrevet: KOOOOOOOM NU HJEEEEEEM til ham på hans facebook side, jeg tænkte så at nu er det nok, og jeg skrev en sød og venlig besked til hende, om hun ikke havde andre venner at skrive til end lige ham, hun skrev: Joo hvorfor da?
Jeg forklare hende så hele situationen, og hvad tror i, hun skriver til mig? Han havde da ALDRIG fortalt hende at han havde en kæreste, og hun havde spurgt ham mange gange om det, men vær gang havde han snakket uden om smiley

- Nåår, men så inden han tog på ferie, LOVEDE han mig højt og helligt, at han ikke ville "snakke" med andre piger dernede, at han ikke ville tage i byen, drikke sig stiv osv.
Vær eneste dag har han så fået nye veninder inde på facebook, KUN piger ingen drenge, ergo ved jeg jo at han har "brudt sit løfte" om ikke at snakke med andre piger. Her igår aftes, går jeg så ind og kigger på hans side (Har ikke hans kode mere, han har lavet den om) og jeg ser så at han er blevet tagget på et billede af en af dine nye veninder han haar fået derinde, jeg går så ind og ser billederne, og ganske rigtig er albummet PROP FYLDT, men billeder af ham og en masse piger han står og holder om, i MEGET lidt sommertøj osv, billeder af fest i lejeligheden osv dernede.

- Dette er bare et LILLE udplyk af hans måde at ha' "veninder" på.

Syns i at JEG er for streng og skal løsne mig op?

Jeg syns bare det virkelig unfair, at han kan tage en masse billeder med en masse fremmede piger, og ligge det ind på nettet osv, men jeg må ikke ligge 1 eneste billlede af ham og jeg på nettet, for hans forældre ku jo opdage det s:

Og her sidder jeg hjemme i danmark og passer hans hund og hus for 3 sommer i træk smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor går jeres grænser - Ang kærestes
  • #1   22. jul 2009 Der ville jeg altså også være kold i <i>røven</i>!

• #2   22. jul 2009 Drop ham!
    Det er simpelthen for groft! Anden religion eller ej!

• #3   22. jul 2009 ». Nina Halling «

Jeg synes simpelthent der stor grund nok der til at slå op! starks!
    Han er et svin, ikke fordi han er fra en andet land, men fordi jo et eller andet 'sted' er dig utro. jeg har sagt til min kæreste, at er der andre piger der skriver til ham : skat og de kæle navne så fremt jeg elsker dig. vil jeg aldrig se dig igen! men søde og smukke! har jeg ingenting imod , så fremt jeg holder af dig! er helt iorden som du selv siger..

os det han bryder sit løfte er en stor ting! man skal ikke være sammen med en der bryder sit løfte, og holder ting hemmelige for en.. jeg har været sammen med min kæreste 2 år den 7 sep! og jeg går med op i løfter, og min for bestemt os at vide hvis der noget jeg ikke er glad for! så sig til ham på en bestemt måde når han kommer hjem hvordan du har det! og kan han ikke holde sig til det, så smid ham væk! ikke ondt ment. men du fortjener bedre!!

Jeg ved det svært efter som i har været sammen så længe, men det går ikke at du går og bliver holdt for nar! jeg krydser min fingre for dig!!!!!

Simonec

• #4   22. jul 2009 ET spark i enden - og ud til højre med ham!
    Den opførsel er barnlig og umoden af ham, ish en tumpe!
    Jeg er så gal at jeg ikke engang kan skive noget klogt og godt ned xD

• #5   22. jul 2009 Puha jeg har stået i din situation før (næsten, bare uden den der med religionen) men det synes jeg tilgengæld ikke er nogen undskyldning..

Jeg tog også alt for let på hva min kæreste gik og lavede med andre piger, og i sidste ende har jeg lige fundet ud af han har været mig utro..

Jeg gav han hele tiden nye chancer, selvom han behandlede mig som skidt (det kan jeg først se nu efter vi har slået op) og jeg gav han bare, chance på chance fordi jeg jo elskede ham.. Også fandt jeg endda først ud af han havde været mig utro dagen efter vi havde slået op.. så jeg fik ikke engang lov til at beholde lidt af min "selvrespekt" ..

Jeg kan ikke sige din kæreste vil gøre det samme.. men jeg synes ikke han er værd at samle på, som de andre siger ;/

• #6   23. jul 2009 Tusinde tak for jeres råd allesammen, det rart at vide jeg ikke er den samme med den mening (:

- Jeg har sagt til ham når han kommer hjem fra ferie, skal vi snakke tingene godt og rundigt igennem, også må vi tage den derfra s:

Men det bare svært at skulle slå op med ham, når vi jo trods alt har været sammen så længe smiley

• #7   23. jul 2009 Samme = eneste* .
    - Ka' godt mærke jeg lige er stået op s:

• #8   23. jul 2009 Hmm du skriver det er svært at slå op.. Den har jeg måske en "løsning" til Jeg gik også at troede at hvis min eks og jeg slog op at det ville ødelægge mig fuldstændig.. og da det skete var jeg også utrolig ked af det den første dag eller to.. Men så indså jeg pludselig at jeg ikke længere havde noget at være ked af. At alle de gange jeg var blevet svigtet af ham ikke længere ville komme, at jeg ikke længere gik og var trist fordi jeg savnede ham, at jeg ikke længere gik og var ked af det på hans vegne hvis han var sur, ked eller trist.. det lyder måske underligt, men efter vi har slået op er jeg blevet en meget gladere person, jeg smiler oftere og har mindre bekymringer (:

• #9   23. jul 2009 SHT *Mogcy*<3 .

- Det bare virkelig svært for mig, da jeg DUM som jeg er, har droppet ALLE mine venner og veninder, for hans skyld, jeg har 2 veninder tilbage, det er ALT.
    - Dengang inden jeg mødte ham, vidste alle i byen "hvem jeg var" selv folk jeg ikke kendte, ku' råbe heeeeej Hallinq osv til mig i byen.
    NU snakker alle folk om, at "hallinq" er gået under jorden.

- Hvis jeg går fra ham, står jeg alene, helt på egne ben og det skræmmer mig helt ind til knoglerne smiley

• #10   23. jul 2009 Det gjorde jeg nemlig også.. præcis det samme.. Jeg droppede alle fester, alle venner.. fordi vi boede så langt fra hinanden hver weekend havde vi en aftale om at ses og næsten hver weekend brændte han mig af.. og så naiv som jeg engang i mellem er blev jeg bare ved med at finde på undskyldninger for ham og aftale nye aftaler med ham..

Så når folk kom og spurte om jeg skulle med til fest eller kunne være sammen, havde jeg altid de samme svar og det var "neej jeg kan ikke i denne her weekend, patrik kommer"

og nu efter et forhold med ham på 2½ år sidder jeg tilbage med så mange venner så jeg kan tælle dem på en hånd.

Jeg er ikke engang en del af min egen klasse fordi jeg altid har droppet dem for at være sammen med ham :S

• #11   23. jul 2009 SHT *Mogcy*<3 .

- Det er nemlig lige præcis det samme med mig om ham her, vi bor godt nok i samme by, og har derfor været vandt til at være sammen med ham VÆR eneste dag smiley

• #12   23. jul 2009 ». Nina Halling «

Jeg gjorder det samme for en eks kæreste engang.. han sagde han ikke ønskede jeg gik i byen og var sammen med mine dengang aller bedste venner! jeg droppede min bedsteveninde igennem 8 år pga af ham! og om jeg ikke fortryder det nu ! smiley jeg savner hende , og kan se det var mig der fejlede fordi jeg var for navi til at tror at det hele blev godt igen!..

jeg vil råde dig til gå fra ham, ved det svært! var i et 26 måneders forhold da vi gik fra hinanden og det simpelthent svært, men du kommer videre det gør alle.. og jeg krydser virkelig fingre for dig!

• #13   23. jul 2009 Jeg så kun min hver 2. uge højest ;/

Jeg jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation.. Jeg har nu indset at det som jeg var allermest "bange" for ved at slå op med ham.. det var ikke at miste ham som jeg gik og troede, det var det at jeg ville være alene hvis vi slog op..

• #15   17. aug 2009 drop ham med det samme!! han er simpelthen for grov! det er jo mega undt! og nej du burde havde droppet ham længe før!! for sådan som han har ¨veninder¨ og skriver jeg elsker dig til ham o.s.v. er ikke okay jeg har selv prøvet det med en dreng hvor jeg så fandt ud af at min tidligere bedste veninde skrev skat jeg elsker dig o.s.v. med ham og han havde skrevet alt muligt med at han ville kysse hende o.s.v. :S men drop ham! held og lykke, du skal ikke finde dig i at blive udnyttet på den måde tøs!!

Kommentér på:
Hvor går jeres grænser - Ang kærestes

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce