En træls dag.. {{forumTopicSubject}}
Øv hvor har det bare været en skuffende dag!
Havde gået og set frem til en fridag men der er bare kommet en masse problemer. Skal starte studie 1. september og troede jeg havde en bolig men det viser sig så at det ikke bliver til noget alligevel. Fedt!.. og har kun tid til at flytte d. 8 august.
Så har kæresten booket vasketid i dag mens han ikke selv er hjemme. Jamen tak for det. Det er også kun 4 vaske vi har snavset tøj til Og så var der en idiot der ikke havde taget sit vasketøj ud og hader bare at stå og rode i andre folks tøj. Så har ventet i 1,5 time på at det skulle blive fjernet men intet skete. Så nu kan jeg vente hjemme på vasketøjet i endnu længere tid fordi jeg næsten først lige har fået sat det over..
Så er chefen på ferie og souschefen er bare ikke til at få fat i og jeg var blevet lovet nogle flere vagter så jeg kom op på fuldtid (ret vigtigt pga. økonomiske årsager)
Og jeg har endnu ikke fået noget at spise i dag men er så muggen at jeg næsten nægter at spise noget fordi så kan det hele jo også bare være lige meget...
ææææææiiihj hvor er det bare træls!!!!!
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 108 Svar: 406
dec 2008
Følger: 61 Følgere: 51 Heste: 25 Emner: 67 Svar: 544
Jeg håber for dig at dagen i morgen bliver bedre, men hmmmm kan den blive ringere ??????
En træls dag..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside