1. okt 2008 Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 290 Svar: 383
King of Pop - R.I.P {{forumTopicSubject}}
Ja d. 25 Juni 09 gik vores king of pop bort, og var igennem mindehøjtidheden idag d. 7 Juli 09.
Han fik lavet pisse gode musiknumre, såsom , The way you make me feel, Billie Jean, Man in the mirror, Beat it, og mange mange flere...
Til hans kommende comeback d. 16 juli 09, fik han solgt 5 millioner billetter på under 30 sek! Men desværre gik han bort 9 dage efter!
MJ (Michael Jackson) Var igennem ekstremt meget, i 1993 blev han anklaget for pædolifi mod mindre årige drenge, han tog piller og morfin...
Han flyttede først hjemmefra som 30 årig, hvor han flyttede ind i hans magiske paradis "Neverland" Her havde han børn og familier boende, forlystelsespark, og en mini zoo!
Neverland var det eneste sted MJ kunne være sig selv og være fri fra Pressen!
Som lille blev han slået med b.l.a bælter og andre ting af hans far, og han kaldte ham b.l.a ogs for storsnudet unge og "mobbede" ham med at hans næse var for stor!
MJ var også igennem en masse operationer hvor han b.l.a fik lavet:
1) Kindben
2) Næse
3) Øjne
4) Hage
Til et interwie fortalte han at han kun havde været igennem en næse operation, men jeg tror han sagde det fordi at han simpelthen ikke kunne overskue at folk hele tiden skulle snakke om HAM! Og hans udseende.
Jeg tror også grunden til MJ operationer var fordi han ville prøve at slippe væk fra alle de frygtelige minde hjemme fra ung, han ville lave sig selv om så han ikke mindes om de tider!
MJ Havde en forfærdelig hård barndom, der var ikk meget barndom over den men mere hårdt arbejde!
MJ far (Joseph Jackson) tvang ham hver dag til at træne træne træne og træne, men jeg tror også det har hjulpet ham til at blive den han er idag, men det er stadig dybt forkert at behandle et barn sådan!
MJ var speciel
MJ var KING OF POP!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
King of Pop - R.I.P
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside