26. apr 2008 Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
Første bidløse tur :') ! {{forumTopicSubject}}
"Første" er så meget sagt - har redet flere skridtture på Flicka, hvor jeg har travet få skridt i rebgrimen, men ikke mere - skal af en eller anden årsag ride med bid på tur -.-'
MEN nu har jeg trodset regelerne - ja jeg har, og så kan da tage den (mwuhahaha) nu har jeg købt en hackamore, og så er der ingen der skal sige til mig, at jeg ikke har fat i min hest ^^ !
SÅ i dag red vi den første tur i hackamore - og woow hun var skøn :') ! Flicka er meget "oppe på strikkerne" når vi er på tur, og det var hun også i dag, og vi var en tur ude i rabatten for at spise græs (typisk -.-') men hun var altså mere afslappet end ellers, og for første gang nogensinde kunne vi ride forbi "brødrenes" gård - jeg tror atså på, at hun var mere afslappet end med bid, og det også havde en indflydelse på det . Men altså , egentlig ville jeg bare liuge fortælle, at fra nu af, rider jeg KUN - og jeg gentager : KUN med bid, når jeg rider tur med andre, basta ! Og fik jobevist, at det ikke er et problem ^^ .
Kram F&F
- Og så vil jeg gerne lige spørge, om jeg er den eneste, der har en hest, som KONSTANT vil spise græs - hvad enten jeg trækker hende, rider med eller uden bid . Hun er simpelthen umulig, og det gør hende utroligt ukoncentrerret - det er temmelig øv . Nogle "fif" til hvad jeg kan gøre for, at vænne hende af med det ?
Det er nemlig dét eneste problem vi har, så det ville være rart, at få den dårlige vane ud af verden ^^
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
Haha - det var da træls, at den begynder igen så xD
Men Flicka hiver mig bare rundt - og så er det GRÆÆS haha, så må man bare følge med XD
apr 2008
nov 2007
Følger: 43 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 438
apr 2008
Følger: 93 Følgere: 88 Heste: 1 Emner: 164 Svar: 1.564
Lady har ALDRIG haft problemer med at æde græs på tur.. Det er deeeeeeeejligt
apr 2008
Team horse : Lucky you XD ! !
Første bidløse tur :') !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside