{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Cato's mærkelige adfærd? ;S {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er .
for nogle min. siden var jeg ude og give mine heste godbidder og se hvordan det stod til med dem.
En af hestene var min nye hest Cato, som jeg fik sidst d. 31 maj, og han er 4 år. Jeg opdagede dog en mærkelig adfærd hos ham idag....., da jeg havde givet ham brødet, og han blev færdig med det, ( han lå ned ), begyndte han at " nappe " lidt i mine fødder. ( havde bare fødder i sandaler ), og da jeg kunne mærke han satte tænderne lidt i ( blidt ), stampede jeg i jorden for at vise, han havde overskredet min grænse. Det stoppede ham dog ikke, og da han rejste sig op, blev min jakke bombarderet med napperi, og hver gang han satte tænderne i, stampede jeg i jorden. Jeg skulle måske havde været mere konsekvent, men troede han gjorde det pga. godbidderne. Men måske ikke derfor`?
Han tog for det meste kun fat med læberne, men hvis jeg ikke stoppede ham ville han sætte tænderne i. Han kunne også godt lide at tage fat i mine fingre.......... forstår ikke rigtig hvorfor han blev ved, og hvad det kan betyde? Er han bare en voldsom tigger, eller er det noget andet ? , Han pustede mig også tit ind i hovedet.

//Mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cato's mærkelige adfærd? ;S
Kommentér på:
Cato's mærkelige adfærd? ;S

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce