{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Mini Ridelejr - Prøver igen :D {{forumTopicSubject}}

Ja'er jeg blev simpelthen skør i hovedet af alt det lort, der stod skrevet i det andet indlæg..

Så jeg laver et nyt. Vi har mini ridelejr d. 3-5 juli (mener jeg) - det bliver mega fedt, og der hænger sedler om det på egum. Der vil være forskellige aktiviteter som striglekonkurrence, pony games, skovture osv.
Det bliver mega hyggeligt og fedt (:
Alle må være med mellem 6-18 år.
Hvis man er privatrytter, må man selv vælge,
om man tager sin egen pony/hest med.
I bliver delt op i grupper som så skal deles om 1 pony hele weekenden. Hvis i ikke er mega mange, kan der evt. blive 2 ponyer i hver gruppe, eller måske endda 1 til hver person.
HVIS man er privatrytter og vil have sin egen hest med er det OK. Man skal bare være med på, at hvis der bliver ekstremt mange, skal man dele sin hest med de andre i sin gruppe.
POINTEN med denne ridelejr, er at få et godt fællesskab i egum - at pointere at elev/privat rytterne er "ligestillede", og kan lave de samme aktiviteter.
Sidst vi lavede overnatning, var der nogle der sagde,
at de ikke ville være med, fordi de var blevet mobbet til lignende arrangementer. Dette vil vi gøre vores ypperste til, at det ikke sker denne gang, og HVIS det gør, vil der blive taget hånd om det med det samme, da vi alle skal have en fed weekend!

Jeg skal selv med som hjælper, sammen med Maria & Bianca (tror jeg xD ?)

Hvem kommer ? (:
Jeg synes, det er en vildt fed ide.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mini Ridelejr - Prøver igen :D
Kommentér på:
Mini Ridelejr - Prøver igen :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce