{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Modig frieser plag - sød historie {{forumTopicSubject}}

Da jeg sidder og giver min søn morgenmad her i morges, kan jeg se at der hænge et 2m langt stykke sort plastik i hegnet og hestene er helt oppe at kører over dette. Det blæser jo en helt del og plastikken kommer løs og flyver hen langs jorden mod hestene. Først stikker de af, men så bliver min frieserhingst på 1 år alligevel for nysgerrig og løber hen til plastikken. Han begynder at trampe på det med begge forben og synes tydeligvis det er meget underholdende. Vinden får igen fat i plastikken, og da han står på det, løfter det sig bare op fra jorden og hvirvler rundt. Frieseren sætter sig helt på enden så forskrækket bliver han, og de to andre stikker af. Nu er hestene jo flokdyr, så løber den ene løber de jo alle.. Bastiaan (Frieseren) stikker derfor også af, men først skal han lige have sit nye legetøj med. Han tager derfor plastikken i munden og løber efter de andre alt hvad han kan. De går nu i panik da de bare kan se det her store sorte som følger efter dem, og løber alt hvad de kan.. Bastiaan synes det er skide skægt og bukker så hurtig han kan efter dem, stadig med plastikken i munden. til sidst slipper han dog og de falder alle til ro. På det tidspunkt løber tårerne ned af mine kinder af grin.. Man må da sig at han er modig.. hehe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Modig frieser plag - sød historie
  • #1   3. jun 2009 HAHAHAHA
    Han har da godt nok hygget sig.
    skøn dreng.

• #3   3. jun 2009 HA HA HA HA sjov og mega sød historie smiley

De friesere er altså noget for dem selv.

Her for et par uger siden kom jeg selv ud i stalden hvor vi har en 2 års frieser stående, uden for hans boks har vi en masse ting som vi har dækket over med en KÆMPE blå præsening - og på en eller anden måde havde han fået den ind i boksen og stod og hyggede sig med den.. og den fylde HELE hans boks!! smiley men han syntes bare det var helt vildt sjovt smiley altså de frieser babyer smiley

• #4   3. jun 2009 Haha, sikke da en historie, men hold da op for en modig hest du har;) Det er da alligevel utroligt;) Haha, jeg sidder stadig og griner og kan lige forestille mig ham løbe efter de andre med plastikken i munden, det må virkelig ha set sjovt ud;)

• #5   3. jun 2009 Så er hele dagen da reddet.. :o) Sikke en kær dreng...

• #6   3. jun 2009 Hehe dejlig at have nogen at grine sammen med.. og ja det var uhyggeligt morsomt at se på.. så kan dagen da bare ikke starte bedre, end med et godt grin. Modig eller bare utrolig nysgerrig.. hehe det ved jeg snart ikke. Men mon ikke han har fået skældud af de to ældre som nok stadig lider af hjerteflimmer efter sådan en morgenvækning.. sådanne drengestreger..gg*

• #7   3. jun 2009 DRENGE... ALTSÅ XD
    Min vallak kan også redde hele dagen ved at pisse en af hopperne rigtig godt og grundigt af.. Især nu hvor føllet er kommet kan han lege med det og når "mor" så kommer for at passe på føllet får han det til at løbe med sig og så går hoppe damen helt i panik, men han kan løbe hurtigst...

Kommentér på:
Modig frieser plag - sød historie

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce