28. mar 2008 Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 4 Emner: 267 Svar: 2.760
Gnubber sig, trøst ? Eller ? {{forumTopicSubject}}
Ved ikke rigtig hvordan jeg skulle skrive overskriften, men håber den er tæt på .
Det er fordi , igår da jeg havde lavet rigtig god jordtræning med Felina, ville jeg skridte lidt på hende uden sadel og det.. Hun sparker og går altid, men til sidst lykkedes det mig at få hende til at stå..
Så svinger jeg benet op , men jeg får altid krampe, så der skal gå nogle sekunder før jeg kan skubbe. Så da jeg skal hoppe, så går hun, jeg glider, og jeg flyver midt ned på skamlen.. Jeg kunne ikke mærke smerte, selvom jeg ligeså godt kunne have beskadiget min ryg voldsomt.. Jeg bliver så liggende og græder , fordi jeg føler mig sur, trist og tænkte på Skipper..
Så snuste hun lidt til mig , og jeg fik den følelse af bare at sparke hende væk, men jeg gjorde det selvfølgelig ikke. Så ville jeg ikke kunne tilgive mig selv..
Men så slipper jeg hende, og går hen og sætter mig op ad barrieren mens jeg græder.. Så går hun lidt rundt, men kommer nogle gange.. Så begyndte hun meget stille at gnubbe sig op ad min ridehjelm, slikke på den, og gnubbe sig af mit ben, men hver gang skubbede jeg hende væk (vil jeg IKKE have onde kommentarer om, jeg havde det RIGTIG skidt ! ) ..
Vil gerne vide om hun prøvede at trøste mig ? ..
Sorry det blev så langt..
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 284
så ja hun prøvet og trøste dig det er hendes måde og gøre det på
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Sp ja din hest prøvede på at trøste dig
PS: Dejligt at høre at du kan styre dit temperament Hører så tit om folk der ikke blot tænker på at sparke til deres hest, men rent faktisk gør det..
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 4 Emner: 267 Svar: 2.760
Tinna: Well, men selvom de ikke kan "trøste" håber jeg du ved hvad jeg mener ? (:
mar 2008
mar 2008
Gnubber sig, trøst ? Eller ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside