12. aug 2007 Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.121
det var dog mærkværdigt (annonce) {{forumTopicSubject}}
jeg har lige i øjeblikket en annonce florende på flere forskellige hjemmesider, angående at jeg søger en passer til min wm avls hoppe.
I annonce gør jeg det flere gang klart og tydeligt at hun er ikke en ridehest, men avls og show hest, der kan dog blive noget kørsel med hende på et senere tidspunkt, men lige nu kan jeg kun tilbyde en hest, der er altid er glad for at give en opmærksomhed og man kan øve diverse horsmanship ting med, dog med nogle metoder jeg har godkendt.
Men selvom jeg har skrevet dette, har jeg aligevel fået disse svar.
Er hun indsprunget.
Hvornår blev hun tilredet.
Hvor langt i dressuren er hun.
Hun er desværre for lav til mig.
Tror du ikke lige du skulle slappe af med at finde ryttere når hesten kun er tre ?..
Jamen jeg kunne blive ved. og nu tænker jeg egentligt, det er da en meget underlig tendens folk har at de slet ikke læser det der står i annoncen, jeg synes da selv at det er noget af det vigtigste så man ved hvad det er man går ind til..
Men hvorfor læser folk ikke annoncen igennem inden de svare/spørger ?
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 78 Heste: 3 Emner: 170 Svar: 1.060
Det vil jeg også tit gerne vide:-)
jun 2007
Følger: 66 Følgere: 62 Heste: 8 Emner: 157 Svar: 1.078
Jeg søger part til min hest, og har skrevet at hun kun er ryttervant, og skal lære det grundlæggende derssur. Så er der en 13 årige pige der har skrevet at hun elsker heste men hun kan ikke ride noget derssur??!!
Og det bataler man penge for... Æv
maj 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 170
jeg oprettede en forum tråd med en sjov oplevelse jeg havde med min pony hvor jeg "desværre" kom til at skrive i overskriften:sjov oplevelse, kan heste tale?
halvdelen af dem der har skrevet i tråden har kun læst overskriften, sådan virker det i hvert fald.
det burde være lettere at "anmelde" folk for useriøse henvendelser, jeg har gjort det et par gange, men der er ikke sket noget. Der var engang en der svinede mig til fordi jeg ikke ville bytte? jeg havde skrevet i annoncen jeg ikke ville bytte...
ja. jeg forstår det ikke... denne side bliver mere og mere useriøs.
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 39
ang. nogle ridestøvler jeg har til salg - "hvordan er de i størrelsen" - Læs målene lille ven, det STÅR DER.
"Bytte?" - Er skrevet man ikke bytter -_-
"hvad koster den/de?" -jaaa, det står der skam også højere op hvis du gad læse svarerne . Suk.
Også er det uheldigvis det meste af tiden...
mar 2007
Følger: 96 Følgere: 89 Heste: 27 Emner: 68 Svar: 1.641
hun skrev at hun kunne betale fodr og opstaldning så skrev jeg hvad med dyrlæge og smed hvis det blev nødvendigt så skrev hun ang dyrlæge at det skulle jeg betale og hvis den blev kørt ned så skulle hun nok betale så skrev jeg hvis hun skulle låne så skulle hun ha det fulde ansvar men hun havde ikke råd så hun sprang fra
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 343
Og det er til at blive VANVITTIG af
Jeg syntes at der burde være en aldersgrænse for hvor gammel man skulle være (evt 16) for at måtte handle over nettet - hestegalleri og dem der var yngre, måtte kun gøre det igennem deres forældre ell.
Jeg ved ikke lige helt hvordan det skulle foregå, men så tror jeg at man ville slippe for meget useriøs henvendelse i annoncerne
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 19 Svar: 133
jan 2006
Følger: 53 Følgere: 79 Heste: 5 Emner: 20 Svar: 432
Jeg havde en pony til salg og havde en samtale pr. besked kørende med en dame. Et stykke inde, skriver hun så: Hvad hedder ponyen?
Jeg tænkte at det da var underligt at spørge om det, for det er da ikke væsentligt for om man vil købe den eller ej.
Efter flere dages ping pong med hende, spørg hun så om hun ikke lige kan få den billigere, hvorefter jeg svarede nej, da den i forvejen var billig.
Men hvis man ikke har råd til prisen, hvorfor så ikke spørge om den sælges billigere til at starte med? Så skulle jeg ikke spilde min tid på at svare på alt muligt mærkeligt.
Det fandt jeg godt nok useriøst.
feb 2007
Følger: 147 Følgere: 182 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 1.690
Je ghar haft en avlshoppe til salg, hvor der i annoncen står, at hun ikke skal rides, da nogen har dummet sig med hendes tilridning, og hun derfor ikke trives med rytter..
Alligevel vil folk købe hende som springpony m.m.
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 38 Heste: 6 Svar: 52
Dog er jeg meget enig med jer! På alle mine annoncer, bliver der spurgt om ting, der allerede står i annoncen. Det er meget irriterende at skulle læse alle de spørgsmål igennem og svare, når de kan læse sig til det.
Der udover prutter folk meget om prisen, selvom den IKKE er til forhandling, eller de forsøger at bytte med alt muligt, man ikke har brug for.
Jeg er begyndt at skrive med store bogtaver INGEN BYTTE ANDRE MÆRKER HAR INGEN INTERESSE osv.
apr 2008
Følger: 62 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 9 Svar: 315
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Og så burde der være et sted, hvor man kunne fravælge unge under 18 kan se og skrive på ens annoncer.
muligt jeg blir upopulær hos nogle herinde. Men da de færreste under 18 år alligevel har råderet over penge til at købe ret meget. og derfor ikke mange annoncer som er vigtige for denne målgruppe. om ikke andet kunne det være rart, med muligheden når man oprettede annoncen. for ja det sinsygt hvad man af og til kan læse a dumme kommentarer herinde.
Men nu med deres nye annonce regler kan det jo være lige meget for mig, da jeg ikke har tænkt mig at skulle betale for at oprette annoncer.
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 23 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 124
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 1 Emner: 39 Svar: 372
apr 2008
Hvis jeg har klikket på deres annonce pga de manglende nuller i pris, blir jeg ret negativ.
apr 2008
Og jep de irritere mig også. For man kigger da lige, for så at finde ud af, jep falsk vare betegnelse.
(så skriv dog mindste prisen)
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 23 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 124
apr 2008
Men så man jo undskyldt, så man bare må skrive det som kommentar.
At prisen er sat forkert, grundet fejl fra HG`s side.
det var dog mærkværdigt (annonce)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside