418 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Swarowski Sten"
Swarowski sten
Hej piger, Nu vil jeg gerne til at lave mig eget pandebånd, og jeg skal have fundet nogen swarowski sten. Jeg har siddet og kigget lidt rundt og hold da op. Det er jo en hel jungle!! Jeg vil hels...
Hej piger, Nu vil jeg gerne til at lave mig eget pandebånd, og jeg skal have fundet nogen swarowski sten. Jeg har siddet og kigget lidt rundt og hold da op. Det er jo en hel jungle!! Jeg vil hels...
Skrevet af: *Picanda* - 3. apr 2013
SWAROWSKI-STEN
Er der nogen, der kender nogen, der sætter swarowski-sten på hjelme osv.? har nemlig en John Whitaker-hjelm, der skal sten bagpå. helst i nærheden af Fredericia, da jeg bor her. og hvor meget koster ...
Er der nogen, der kender nogen, der sætter swarowski-sten på hjelme osv.? har nemlig en John Whitaker-hjelm, der skal sten bagpå. helst i nærheden af Fredericia, da jeg bor her. og hvor meget koster ...
Skrevet af: Nanna S - 12. apr 2008
Swarowski sten? :D
Hej :D Er der nogen der ved hvad Swarowski´s hjemmeside er?? Håber i ken hjælpe mig?? :)
Hej :D Er der nogen der ved hvad Swarowski´s hjemmeside er?? Håber i ken hjælpe mig?? :)
Skrevet af: -CeciliaUlsøe- - 28. nov 2009
Spar penge på din forsikring
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
jimbix.dk
gogoritas.com
hotfixqueen.com
Swarowski Sten
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside