{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår skal du bruge din pisk??
  • #1   22. maj 2009 okay

• #2   22. maj 2009 jeg rider kun med sporer til undervising (én gang om ugen) og til stævner .. Pisk, rider jeg derimod med hver dag, men jeg bruger den kun som en hjælpende hånd, til at flytte bagpart osv. smiley

• #3   22. maj 2009 Jeg rider med spore i men i spring har jeg en pisk med, fordi han stadig er ung, og lige skal tændes lidt, men bruger den ikk har den bar med..

• #4   22. maj 2009 Hvis jeg bruger / har pisk med i spring stikker han og og løber fuldstændig, så jeg ikke kan holde ham, desuden er han også en skovl til at springe så det har vi droppet. Jeg har heller ikke pisk med i skoven, men jeg har i dressur, fordi han går meget bedre så, men bruger den ikke til at slå, kun lige røre ham så han for lidt mere tempo på. smiley

• #5   22. maj 2009 i spring bruger jeg den når han skal frem og ikke reagere på hjælperne
    og i dressur bruger jeg den til at skubbe bagpenene ind under sig og komme til siden i schenkelvininger og til at komme frem hvis han ikke reagere for benene... men det kom jo an på vilken hest du har om du skal bruge den til det samme som andre : D

• #6   29. maj 2009 pisk skal ikke bruges som noget at slå hesten med, pisken skal bruges hvis hesten skal gå lidt mere frem - men man skal IKKE klaske, slå, hamre pisken ind i siden (skulder, røv) på den! det er simpelthen synd! det er okay at have pisk med hvis man kan finde ud af at bruge den. på min gamle rideskole havde bnæsten alle de små børn pisk med og de sad bare og slog dem, men hestene gjorde jo ikke modsatnd,. men jeg synes virkelig det er synd. jeg forstår de heste der er bange for dem! -folk fatter bare ikke altid noget. en pisk er et middel man driver frem med ikke noget man slår. ellers kan man jo også bruge schenklerne mere, men selvfølgelig er det okay at bruge den i spring eller ja hvis den er igang med at blive redet til så den kan vænne sig til det, men at bruge den fordi man synes hestenn er dum, det skal man bare ikke! håber folk tænker sig oom næste gang de har en pisk i hånden (: tak for dem der læste med<3<3

• #7   2. jun 2009 MJR: nemlig. smiley

pisken er en forlænget hånd og ikke et våben .

Kommentér på:
hvornår skal du bruge din pisk??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce