{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

ÅRH jeg er lost ! :'( {{forumTopicSubject}}

ARHG jeg er så frustrerert ! s;

Før min konfirmation, tænkte jeg, at efter min konfirmation ville jeg købe min egen pony. Min mor er lige flyttet samme med sin kæreste; jeg er flyttet med. Derfor ville vi få flere penge, der der nu er to indtægter. Og derfor ville der være mulighed for at jeg kunne få min egen pony!
Jeg ønskede mig KUN penge til min konfirmation, så jeg kunne købe en pony. og jeg fik et godt beløb, som jeg godt kunne få en pony for!
Nu er min mor bange for at der lige pludseligt kommer nogle dyrlægeregninger, og hun mener pludseligt at jeg sleet ikke har tid; jeg går i syvende klasse, og går med en hund to gange om ugen. er det ikke tid !? Så foreslog jeg, at vi kunne finde en lånepony. Det gik min mor med på til en start, og jeg fandt den perfekte lånepony! (': Men jeg nåede ikke at prøve hende, for min papfar fandt ud af, at bare turen over til hende og hjem igen, ville koste over 1000 kr. smiley Så det kan ikke lade sig gøre ! smiley
og det er mega svært at finde en lånepony ! ;'/
og nu står jeg her, med en masse penge, ingen pony, jeg føler mig fortabt ! s': Jeg sagde min part op i december (med stor sorg), for at jeg kunne spare pengene til min egen pony. og hvad nu !? s':
Og hvis jeg skal have en lånepony, mener min mor også at jeg ikke har tid. Hallå!? hvad laver jeg? jeg går i skole, har fri mellem 12 og 14. to gange om ugen går jeg tur med en hund. og IKKE MERE !?!?! Ö ARHG , det irreterer mig for groft! Jeg har bare lyst til at købe mig en pony, og bruge al min tid og penge på den, og at den kan være min bedste ven, som jeg kan fortælle alt til. og så skal der ikke være flere problemer i min hverdag ! s;
jeg tænker på at købe en shetlandspony og have den til at gå ude i haven! Det ville være lykke! (': Men den skal jo også have selskab ... s:

årh, jeg ønsker bare at det hele snart løser sig !? /';
måske lyder det hele plat, men det betyder meget for mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅRH jeg er lost ! :'(
Kommentér på:
ÅRH jeg er lost ! :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce