{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

VIGTIGT INDLÆG!! Skal gruppen slettes? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften jo nok siger så har jeg jo fået problemmer med uønskede indlæg igen, og denne gang vil gruppen miste mange medlemmer, hvis der ikke sker noget, og jeg er simpelt hen så træt af alt det bøvl medlemmerne skaber for hinanden, for mig og HA'erne. Dette er ikke kun tilegnet enkelte personer, men ALLE i gruppen 'De fotogene heste' og på Hestegalleri.dk.
Det drejer sig om alle disse useriøse indlæg hvor folk spørger efter stemmer i udfordringer, bedømmelser, kig i diverse profiler osv. og jeg har slettet et utal af sådanne indlæg pga. det, haft en masse sure medlemmer hængende og ud over det en masse bøvl, så nu er jeg nået frem til en drastisk handling, som jeg gerne vil hører jeres ærlige mening om: Syntes I denne gruppe skal slettes?

Svar helst 'ja' eller 'nej', og så jeres klage/ris, hvis i har noget, eller hvad man nu syntes.

Før I begynder at svarer med den ene eller anden tone vil jeg gerne gører opmærksom på at jeg er så træt af alt det bøvl, og hvis folk ikke snart kan respektere reglerne/irettesættelserne eller/og te sig/tale pænt til hinanden, så afgører jeg dette her, sansynligvis med at slette gruppen. Så derfor vil jeg opfodre jer til at tænke jer om før i svarer, skælder mig ud eller hvad man nu finder på.
Jeg finder nemlig ikke Hestegalleri.dk som et spor behageligt sted at være når jeg straks klikker ind og så ligger der 117 beskeder om en masse''knalderværk'' og lidt efter kommer der vrede medlemmer med hver deres klage og overfalder mig med en masse ris.

Så derfor dette spørgsmål.
Jeg beder alle tage det seriøst og gribe det fornuftligt an.

PS.
Med mindre I kan komme med en fornuftig idé til f. eks. reglerne eller noget andet, (og taler med en respektabel tone).

Mvh. GruppeAdm.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIGTIGT INDLÆG!! Skal gruppen slettes?
Kommentér på:
VIGTIGT INDLÆG!! Skal gruppen slettes?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce