Klar til ny sæson? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen!
Nu har jeg redet i 18 år, og haft hest i 15 - men jeg har aldrig deltaget i ringridning! I år skal det være. Flyttede til Sønderborg sidste år i maj, og Sønderborg ringridning var det første jeg har været tilskuer til!
Så nu er der investeret i lanse og ringe - mangler lige en hue eller 2 (en hvid og en hvid/blå - det er man vel nødt til?) Har også købt ringriderhæftet
Men der er noget der siger mig, at der er mange små ringridninger hernede på Als, som ikke er med i hæftet - eller er jeg helt galt på den? Hvor finder man info om disse henne, kommer det i ugeaviserne?
Overvejer nemlig også at skulle ud at starte hyppen til nogle dressurstævner, så det hele skal jo lige planlægges godt og grundigt
Hvor har I forskellige planer om at starte henne i år? Er der nogle steder, der er godt for "nybegyndere"? Har pt. trænet 2 gange, og sidste gang fik jeg da 5 ringe ud af 15-18 forsøg Så det er jeg da lidt stolt af, eftersom hesten kun er 5 år og heller aldrig har prøvet det før. Men hun opfører sig bare så eksemplarisk.
Hilsen
Tina
aug 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 4 Emner: 376 Svar: 2.956
jeg har ik lige fået købt bogen endnu men er der nogen der kan fortælle mig hvornår der er et ringridning (:
apr 2008
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 7
Håbede da egentligt at de små også kom på der - ligesom det ofte er tilfældet med klubstævner, at de kommer på distrikternes hjemmesider, mens distriktsstævner kommer i de "mere officielle organer"
Hilsen
Tina
Klar til ny sæson?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside