{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  roset
  • #1   4. maj 2009 Får hende der giver dig rosetten til at give den til dine forældre, hvis de står ved tilskuerne?
    Eller vænner hesten til den derhjemme

• #2   4. maj 2009 han siger ikke noget til at jeg har den i hånden men af lige veld syndes jeg personligt der er pænest når den er på hesten

• #3   5. maj 2009 tag den en dag med ind i ridehuset, hvor den kan løbe fra, dig hvis den bliver bange.
    jeg håber du har en roset? (:
    ta' den og hesten med dig, og slip hesten. få så kontakt til den, ved at gå hen til den med roset bag ryggen. når du står henne ved hesten, snakker du med den og nusser den, så den tænker på noget andet. ta' så rosetten MEGET roligt frem, og la' den snuse til den. langsomt kan du fører den hen over hele kroppen på den. hvis den går væk, starter du helt forfra med at lade den snuse til den. senere, kan du prøve hvor den også har hovedtøj på - ta' tøjlerne af, for en sikkerheds skyld (; - og prøv at sætte det i hovedtøjet. ta' det helt roligt. inden du bare sætter det i hovedtøjet skal den lige ha' lov til at snuse til den. før den også lidt henad halsen. igen - hvis hesten går væk, starter du bare forfra (:

<b>HUSK</b> at ros den! brug en stille og rolig stemme og gi' den godbidder.
    bare du ikke gi'r godbidder hver gang den har gjort det godt. varier din belønnelse (:

senere, kan du mens du rider få din far/mor til at gå hen imod jer.
    start helt stille og roligt, som jeg har beskrevet. i må ikke gå for hurtigt frem. (:

håber det var hjælp nok.

- <i>maria</i<>

• #4   5. maj 2009 Nogle gange hvis jeg er heldig og det ikke blæser, må jeg sætte den fast i den sidste rosenknop før sadlen. Ellers plejer jeg at sætte fast i min jakke

• #5   5. maj 2009 frrk - maria. det vil jeg prøve, ja jeg har en/mange roseter

• #6   5. maj 2009 Rikke K det er sværet og gøre den da jeg kun springe på den

• #7   5. maj 2009 det var godt.
    så må du løbende holde mig opdateret. hvis der bliver noget, skriver du bare (:

Kommentér på:
roset

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce