{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Viborg ICS kåring
  • #1   20. apr 2009 Der var en masse skønne heste/ponyer... Og det er dejligt at se dem man normalt kun ser på billeder i virkeligheden :o)
    Er helt skudt i Chopin :o) Han er simpelthen så vildt bred smiley

• #2   20. apr 2009 Ej trælst.. Viste ikke der har været kåring i viborg, øv..
    Kommer der måske kåring igen til næste år i viborg??

• #3   20. apr 2009 Jeg syns ham den lille sølvdims brune hingsteplag var meget nuttet og speciel, men alle var jo rigtig flotte på hver sin måde smiley

• #4   20. apr 2009 Har så kun kunnet kigge billeder (og tak fordi de er blevet uploadet så hurtigt til alle, har næsten ikke nået at få abstinenser, og har sat med stor skål popcorn og kigget kigget kigget!!!)
    Ud fra billederne ville jeg gerne have set Sullivan, Melissa, Chopin, mammut plagen samt Fætter Guf... Og Wren Boy, som jeg så til den anden kåring, så han gælder ikke (men pæn pæn hingst, kun 2 pr.!?!)...

• #5   20. apr 2009 Thomas J : hva' er Mammut plagen for en ??? er det et øgenavn du har til en af dem ??

• #6   20. apr 2009 Mammut plag= Den sølvtonede hingsteplag, sjældent har man da set så langhåret og bestøvlet et hestedyr...

• #7   20. apr 2009 Nååårh jah, den smiley den havde mega meget hår smiley

• #8   21. apr 2009 Jeg har FANTASTISKE billeder af alle hingstene inde! JUHUUUU! Jeg var VILD med Chopin - ikke kun fordi han er familie... jeg suns bare han var lækker. Faldt for ham med det samme - og så sagde de i højtaleren at han var efter Picasso. Lidt sjovt. Havde lige sagt 'nej hvor er han altså bare alt for lækker'...
    Mit net derhjemme er nede, men jeg skal nok smide billederne på stalddeluxe snarest.

• #9   21. apr 2009 Hej alle.
    1000 tak for en dejlig kårings dag. Og tak for alle de smukke ord om Chopin. Jeg glæder mig allerede til efterårs kåringen.
    Hvis nogle har billeder af Chopin og Liffey, vil jeg meget gerne købe dem.
    Mvh. Mette.

• #10   21. apr 2009 Jeg har VILDT mange billeder af brormand. Du skal ikke købe dem - jeg havde tænkt mig at sende dem til dig. Lige netop Chopin's billeder blev top dollar.

• #11   21. apr 2009 Jubiiii.....det glæder jeg mig til at se. Og rigtig mange TAK.
    mvh, Mette.

• #12   21. apr 2009 Det lyder som om mange har delte meninger ;D

Er da stolt over at der er nogle der har sagt den sølvbrune plag (mammuten) han er nemlig min ;D jeg har bare ikke fåret ham herind i nu xD

• #13   21. apr 2009 Ja, mammuten skal nok blive en top fin hingst om et par år...

De 2 hingste efter Blue Thunder, står der 'ingen premiering' ved, på hjemmesiden. Har de så fået for få point til 3. pr. eller er de blevet kasseret af andre grunde ligesom Bobby, der åbenbart tøltede?

Er ikke for at træde nogen over tæerne, jeg spørger af nysgerrighed, da jeg selv venter Blue Thunder føl i overmorgen...

• #14   21. apr 2009 Af hingstene synes jeg godt om Mr. Sullivan, han er en lovende upcommer efter min mening, han mangler at udvikle sig meget og tegner spændende.. En jeg helt sikkert glæder mig til at se mere af i fremtiden smiley

Men FLØJ titlen gik til den helt rigtige, og et stort Tillykke og et skulderklap til Henning og Vita for den fine form han var i, super god kondition, hverken et kilo for lidt eller et kilo for meget smiley - må ærligt indrømme at han ikke før har gjort så stort indtryk på mig, men det gjorte han sandelig i søndags og han steg virkelig højt i point i mine øjne, og sikke velopdragen han var/er :D..
    Synes også Wren Boy var super dejlig, og fik godtnok store øjne da han fik en 2 premium, men som vi alle ved er det jo ikke den samme type der avles efter i ICS og DTF smiley - men en 1premium ville jeg havde de givet ham, hvis jeg var være dommer smiley ..

• #15   21. apr 2009 Stald sky; Er helt enig i Sullivan, ham har vi ikke set det sidste til, han slægter sin far (og storebror) godt på, med en rigtig flot form. Øv, at han ikke kunne avlsgodkendes som 2 årig, ellers skulle min hoppe ned til ham.

Karina; Ærgerligt, må man spørge hvad syvtallerne var i?

Kan godt se på billederne, at den anden se noget tynd ud i det det...

Synes Blue Thunder er noget spidsrøvet/ fladrøvet, og at han avler det videre til en del afkom... Synes ikke det er så pænt, og går og er noget nervøs på følses vegne...

• #16   21. apr 2009 Lige over, vil også blive utrolig glad hvis nogle er kommet til at knipse kameraet af på Zingaro, og man så evt må se billedet/billederne:)

• #18   21. apr 2009 jeg har lagt mine billeder ind her (link fjernet)
    de er til fri afbenyttelse. Jeg har leget lidt med forskellige indstillinger, så alle billederne er ikke ens - og jeg kørte manuel fokus lidt af tiden også... Men, der er da et enkelt eller 2 der er helt OK... Om 10 kåringer kan det være, at gennemsnittet på gode billeder er så højt som Lise's...

• #19   22. apr 2009 Ha ha AS... det viser da bare, at du går op i det med liv og sjæl... Har ellers sorteret et par let u-flatterende billeder af dig fra, så de ikke lå til åbent skue smiley

• #20   22. apr 2009 Super dejlig dag med glade mennesker smiley Min favorit blandt de andre hingste er uden tvivl lille Fætter Guf. Sikke charme og dejligt temperament. Blandt hopperne faldt lille Chianti lige i min smag smiley

Ang Bobbys tøltende trav vil jeg da lige fortælle at 2 dyrlæger har sagt nu at hans sener er for stramme. En lidt sjov historie..fordi da vi købte ham sidste år fortalte sælger at de købte ham som føl. da han var så lille ville de fodre ham stor smiley Så den lille Bobby fik mad mange gange om dagen. Alt det krudtfoder de nu kunne finde. Men han blev ikke 1.60 alligevel. Så han er simpelthen blev fodret så meget at hans sener ikke kunne følge med. Det er heldigvis ikke arveligt. Vi kan enten få dem snittet eller vi kan longetræne ham over bomme. Vi har longetrænet ham lidt nu og når han bliver godt varm, så kan fyren trave.
    Vi håber på at han er klar igen til efteråret..nu med trav smiley

• #21   22. apr 2009 Kaja

Det er da helt kanont hvis det er for stramme sener.

Hilsen Helle

• #22   23. apr 2009 Nu har han fået en tid på Skovdalens Hesteklinik så må vi se, hvad dyrlægens konklusion bliver. Vi får taget røngten af ham med det samme. Kan jo ikke have at han laver små "isbukke" hi hi. Men dyrlægen lød ihvertfald positiv så mon ikke at bliver ok.
    Men han bedækker skisme ingen før vi ved noget!

• #23   23. apr 2009 Kliphøjgård (Rebecca)
    Ja de har vildt meget hår i deres alder, ham "mammuten" hedder Mr.Morrison.
    Vi sætter altid elastikker i hans man fordí han sveder helt vildt når han løber rundt med de andre unge heste ;D

• #24   23. apr 2009 Kijofreg
    Ja,, Haha!

Kommentér på:
Viborg ICS kåring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce