{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

højgård VS ansager (halthed) {{forumTopicSubject}}

jeg søger folk som har erfaringer med behandling/diagnosticering af halthed, enten på højgård på fyn eller ansager i jylland..

hvilken af de to steder er bedst til "uforklarlige haltheder"??? dva dyrlæger som er dygtige med hensyn til haltheder (men som samtidigt har kiropraktor på stedet, da dette også er nødvendigt)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højgård VS ansager (halthed)
  • #1   16. apr 2009 lige pt bliver hun behandlet med akupunktur uden hjælp

• #2   16. apr 2009 Da jeg selv står og skal til evt. at sende min afsted til halthedsundersøgelse, anbefalede min dyrlæge højgård frem for ansager...

• #4   16. apr 2009 Jeg har ingen personlige erfaringer, men nogen vi kender fik en uafklaret halthed behandlet på højgård og den er haltfri i dag..

• #5   16. apr 2009 altså jeg ved kun med haltheder. jeg tog til H C Sørensen ved Biersted.. han kunne sige samme dag vi var der, hvad problemet var, og der inden havde jeg ventet i 16 uger på at finde ud af, hvad der var galt med min lille hest:(

Men han er dygtig sys jeg..

• #6   16. apr 2009 Altså, jeg skal ikke kunne sige hvad der bedst. MEN Ansager er en ældre klinik end Højgaard, så kunne forestille mig det er derfor de har mere udstyr - de er måske mere højteknologiske på det punkt...
    Men "uforklarlige haltheder" tror jeg ikke man kan sige at den ene er bedre end den anden.
    Nogle hælder til Ansager fordi de altid har brugt det, andre til Højgaard fordi det er nyere...
    Det er vel bare meget subjektivt..:)

• #7   16. apr 2009 Har ingen erfaring med nogle af stederne.. men da min dyrlæge har fortalt at på ansager tror de ikke på kiopraktorer..
    Eller da fores føl var nogle få dage gammelt var den på ansager et døgn, fordi der var en hoppe som havde mistet et føl, og så ville vi se om den vill være mor til vores føl.. det gik ikk men de passede da godt på vores føl smiley

• #8   16. apr 2009 jeg har brugt højgård hvis jeg ikk havde tid til at kører til ansager.
    jeg ville til være en tid vælge ansager.
    da de var de eneste der troede på mig da jeg sage der var noget galt med min hest. højgård sage nej det bare mig. det viste sig han havde brækket ryggen.
    og de tog også billeder af hans bagben "uden mere betaling" da han synes der var noget. og det var der : spat/mus kan ikk helt huske hva han sage.
    så jeg vill sige ansager smiley

• #9   17. apr 2009 har bestilt tid hos højgård, og de kan tage hende allerede onsdag i næste uge smiley

hun sagde at de ikke bruger kiropraktik der nede så meget, da de som regel finder en løsning uden.. men de har e dyrlæge der er har kiropraktik kurser osv i tilfælde af det er nødvendigt..

så hun satte en af deres bedste haltheds dyrlæger på til på onsdag.. og så skal jeg have ride udstyr med, da de nogen gange gerne vil se sådan en hest under rytter (en hest med uforklarelig halthed)

• #11   17. apr 2009 jo det skal jeg nok smiley

• #12   17. apr 2009 Held og Lykke...

Kommentér på:
højgård VS ansager (halthed)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce