{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

Dit ambitionsniveau? {{forumTopicSubject}}

Ja hvilke klasser rider du nu, og hvilke klasser vil du gerne ende med at ride?

Jeg rider som sagt ikke distance endnu, men når hun kommer hjem i vinteren 2010 vil jeg så småt starte med lidt træning og regner med at 2011 bliver min første stævnesæson med Joyce. Vil jo klart til at starte med nogle 25 km ridt og måske et enkeltl 40 km sidst på min første sæson, helt afhængig af om min hest bliver klar smiley Det er jo hende det kommer an på...

Min endelige ambition er at komme op og ride MA i hvert fald og måske nogle enkelt S klasser.

Hvad med jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dit ambitionsniveau?
  • #1   6. apr 2009 Har prøvet en "Demo" tur på 10 km... Men ville godt starte 20 og 25... Måske engang i fremtiden de størrer klasser, meen.. nu skal vi jo lige finde ud af det i de små... smiley

• #2   6. apr 2009 altså det længste jeg har redet er 38 km og jeg regner da med at jeg engang ude i fremtiden kommer til at ride de 60-70 km måske mere eller mindre.

• #3   6. apr 2009 Ja, mine ambitioner er næsten opnået. Starter 120km og skal, vis alt går vel, starte Youngrider VM i år. Ellers vil jeg bare gerne komme op og starte 160 på Grafik.

• #4   6. apr 2009 Har kun starte 11 km og skal starte 29 km i weekenden. håber med tiden at få taget rytterlicens, så vi kan starte 40- 60 km

• #6   6. apr 2009 Hmmm.. Ja jeg regner ikke med det store på Zahrah, da hun primært er indkøbt som avlshoppe, men i de år hun ikke får føl stal vi ud og starte lidt små-stævner..

Kabir derimod, vil jeg gerne som del-mål ride LA, gerne M-klaseer, men ikke store ambitioner lige nu, som enlig mor til 3....

• #7   8. apr 2009 Heniette S

Ja, distance er også indelt i klasser som eks. dressur/spring..

Jeg er selv helt ny, og har endnu ikke startet, men skal når mine små plage er blevet gamle nok smiley

Kan som nystartet anbefale dig at købe bogen: Distanceridning - En grundbog, af Anne Phaff Ussing..

Søg i tidligere indlæg, der er en tråd om bogen, den er virkelig god, og Anne er utroligt dygtig til at forklare sig så også vi amatører forstår tingene..

Jeg er selv blevet meget klogere efter at have læst bogen..

Pøj pøj med det smiley

Mvh Ina

• #8   8. apr 2009 Henriette S >>
    Ja der er klasser indenfor distance.
    LC = 15 - 25 km.
    LB = 26 - 55 km.
    LA = 56 - 69 km.
    MB = 70 - 79 km.
    MA = 80 - 99 km.
    SB = 100 - 129 km.
    SA = 130 - 170 km.

Engang imellem laver de enkelte klubber også mindre klasser for de små eller dem som gerne vil prøve korte klasser for at se om distance er noget. Helt ned til 6 km har jeg set, hvor der så er tilladt trækker. Ved ikke om de kalder dem LD eller noget i den dur. Der er vist ikke faste regler for noget under LC...

• #9   10. apr 2009 jeg red en lc sidste år, og skal måske starte en lc på min pony for sidste gang, men på min nye hest håber jeg da på at komme lidt højre op, men selvfølgelig starte med de små

• #10   10. apr 2009 <b>UPS</b>
    I mit indlæg ovenfor har jeg lavet en fejl.
    LC klasser er fra 15 - <b>35</b> km.
    Og LB er fra <b>36</b> - 55 km.

Kommentér på:
Dit ambitionsniveau?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce