kender i det? {{forumTopicSubject}}
UNDERLIGT EMNE!!
kender i det, når ens forældre bare tisser på det man siger om heste/ponyer - dette emne, er nok mest for de folk der ikke har nogen hest eller pony.
jeg synes simpelthen, at det er noget lort det med den fucking finanskrise. vi har ingen penge.. men alligevel bruger mine forældre alligevel 50.000 om måneden skulle man tro!! de køber køleskab: 16.000 kr. (det kunne jeg godt få en pony for.) de går igang med ny have til 30.000.. (kunne jeg også godt få en pony for.) så går de også lige igang med alt muligt andet, som vi kunne betale opstaldning for! mine forælder tænker ikke på andre end dem selv.
jeg er virkelig, virkelig tæt på, at opgive at finde part. fordi det hele endten ligger i jylland. der er ingenting i denne her lille fisterby - slet ikke engang tæt på.!
hvis der er nogle der har det sådan også - så skriv lige her! s;
her i onsdags, snakkede min mor og jeg da hun lige havde hentet mig fra ridning.
mor: hvaé, skulle rideskoleponyerne sælges?
mig: måske.. claus skal bare lige falde til og sådan, det fik jeg i hvert fald afivde (rideskolen er lige flyttet)
mor: okay. men er ponyerne så ikke for små til dig?
mig: tjo, nogle af dem.. men der er da nogle der ikke er.
mor: okay. jamen, de koster sikkert ikke så meget.
mig: næh, det tror jeg heller ikke..
mor: så skal man jo bare finde opstaldning. hvad med den der ved maglebjergbakken??
mig: der har fie haft sin pony stående. jeg kan spørger hende, tror det er et dyrt sted, men jeg kan godt spørger.
mor: ja gør du det.
mig: trisses (min bedste veninde) søsters hest, har engang stået bag ved, der kostede det ikke særlig meget, der gik de bare hen og lånte ridehuset.
mor: mh ' det må vi lige finde ud af.
^blev glad. men da jeg så spurgte hende da hun var tåget på arbejde... var det bare noget vi snakkede om. jeg var lige så glad, men jeg blev nede igen. tænker ikke på andet end heste, og glor ikke på andet end at finde en billig en eller finde en jeg synes der lyder noget for mig. men det er godt nok svært
skriv hvis du ikke har en pony, og hvordan dine forældre reagere!
jun 2008
Følger: 168 Følgere: 156 Heste: 1 Emner: 222 Svar: 2.180
jun 2008
jun 2008
jun 2008
jun 2008
okt 2007
Følger: 121 Følgere: 120 Heste: 3 Emner: 329 Svar: 2.319
og jeg vil gerne beholde min pony og samtidig have mig en super konkurrence hest...
men kender godt det med forældre ikk gider at hører, vi har selv to biler og den ene bruger vi ik... så jeg siger altild så sælg den bil så jeg kan beholde min pony og have en hest til... men det vil de ikk + min storebror er flyttet hjemmefra fra 7 månedere siden, og derfor har de flere penge nu... men de siger bare, du må betale for din egen hest
kender i det?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside