{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

AKUT!-Nogen som ved hvor knappe&speedy {{forumTopicSubject}}

nogen som der måske har set disse heste, ejer dem , har eget dem, eller bare noget ?

lidt info om den første knægt :') :

Navn: Speedy ( kan være ændret )
Alder: 8-10 (kan variere da jeg ikke stolte 100% på ejeren)
Farve: hvid , eller skimmel :')
Højde: hmm, lille 1er vil jeg tro nok o´mkring , 141cm, eller sådan smiley

beskrivelse :
Speedy var en hest jeg passede for en hestehandler for godt et år siden, han blev after noget tid solgt og det var ret hårdt for mig. Han var ret tosset sikkert pga. en dålig oplevelse, når man satte foden i bøjlen og svingede sig over stejlede han og snurrede rundt og begyndt og løbe, han var ret øm i munden og med bid blev han temlig hidsig, men uden og i stalden ogsådan var han bare SÅ nem, selvom de andre heste tænder af slapper han selv helt af :') , skriv for mere info, jeg savner ham meget !

så lidt info om den anden gadedreng smiley :

Knappen ...
hmm du kom som ud af det blå og fuck der går ikk en dag jeg ikk tænker på dig skatt!

Navn: intet navn vi kaldte ham bare knap eller knappen :')
Alder: ikke nogen sikkert men tror omkring 6-7år.
Højde: hmm, 152 tror jeg smiley

beskrivelsen : Knappe er en Meget speciel hest! ,han er knapstrupper og GUDESKØN! , da han kom første dag var det mig som vandt hans tillid , har aldrig prøvet en hest bare sådan kom til mig og sagde "du må godt røre mig" han var jo meget nervøs men ikke overfor mig, han er vist stadig eget af hestehandler, men er ike sikker. bare det og se ham eller få afvide han har det godt ville betyde ALT, jeg begynder og græde når jeg ser ham igen ! . hans gang er bare UUUHHHHH ! , han går som en toptrænet dressur hest dog han vidst ikke er tilredet,

årh håber så meget i kender ham eller speedy savner drengene i mit liv! er evt. intra i og købe dem vis det er!
skriv vis der er noget , har oss en film med knappe og ligger bileder ind af speedy ..

please hjælp! :')

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AKUT!-Nogen som ved hvor knappe&speedy
Kommentér på:
AKUT!-Nogen som ved hvor knappe&speedy

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce