Uheldet forfølger os endnu :´-( {{forumTopicSubject}}
uheldet har ikke sluppet sin stenhårde greb i isabella og mig...
i februar fik hun konstateret mild kissing spines (som efter mange undersøgelser heldigvis ingen betydning har for hende)...
havde i tirsdags kiropraktor til hende IGEN.. og hun havde igen et låst korsled...
skulle så til dyrlæge med hende idag, og TROEDE at jeg skulle have sprøjtet noget ind i korsleddet på hende for at forhindre det låser sig... men NÆH NEJ sådan ville skæbnen ikke...
isabella er halt på højre forben igen... og uren på venstre forben (nok pga hun aflaster)...
hun har fået lagt 4 blokader i højre forben idag, og han har kredset sig ind på at det er i/omkring kodeleddet den er gal - IGEN...
men det der undre os er, at når han bøjeprøver kodeleddet, så er der ikke ret meget ændring i haltheden.. men når han bøjeprøver et andet led, bliver hun mere halt..
blokaderne skulle jo så gøre hende rengående når hun blev bedøvet i det led hun reagerede på bøjeprøven i... men det gjorde hun ikke..
derimod blev hun 75% bedre da han gav hende det der hedder en "4-punkts bedøvelse", som dækker det overste af kodeleddet (sener osv), og som også KAN gå i kodeleddet... (men hun havde jo ikke den store reaktion på bøjeprøven i kodeleddet).. ret sært...
så vi skal der ned igen om en uge, til en sidste blokade (hun kunne ikke få flere idag da hun havde fået så mange).. og der bedøver han selve kodeleddet og ser om det giver det sidste..
og når han så finder frem til der hvor det er galt, må vi tage den derfra.. er det kodeleddet skal hun have en ledbehandling..
MEN lidt positivt var der da idag...
dyrlægen sagde 100% god for at hun må komme i fol trods hendes rygproblemer...
så jeg forsøger at ligge hende i fol til maj/juni..
så har jeg forhåbentlig en baby-isabella næste år....
tror bare ikke det er "ment to be" at jeg skal ride.... skæbnen vil i hvertfald ikke at jeg skal ride :´-(
dec 2007
Følger: 222 Følgere: 215 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 735
Uheldet forfølger os endnu :´-(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside