hvor køber man sten {{forumTopicSubject}}
hej
jeg har lige fundet en ny side hvor man kan købe sten, i andre farver end ved skærlund design, hvis der er nogen som skulle være interesseret i det.
www.rhinstene.dk
De smukkeste rhinstene er skåret ud (MC - machine cut) i modsætning til pressede sten (MP - machine pressed), som er af en ringere kvalitet. De sten, du kan købe her på siden, er naturligvis alle MC-sten og højeste kvalitet af disse.
Alle rhinstenene er med flad bagside, som er dækket med et lag sølvfolie, hvilket giver det smukkeste skær, når stenen limes på. Du kan også købe Crystal AB som "transparency"-sten uden sølvbagside, som lader stoffets farve ses igennem. Det er f.eks. flot til stof i gyldne farver, når man ikke ønsker, at stenene skal have sølvskær.
Nogle sten har betegnelsen AB, hvilket betyder "aurora boreale", nordlys. Disse sten skinner i alle farver, ligesom nordlyset. Farvede sten med AB-skær har nøjagtig samme farvetone som stenen uden AB, men skinner i flere farver i lyset.
Rhinstene sælges normalt i pakker med 10 gros (1440 stk.) Du har dog også mulighed for at købe ½ pakke eller stykvis.
Den mest brugte størrelse sten er ss20.
Jeg har normalt alle farver på lager i ss16 og ss20. Endvidere lagerfører jeg Crystal og Crystal AB med hotfix samt de mest populære farver. Øvrige farver kan bestilles.
Du kan naturligvis også bestille farvede og klare sten i mindre/større størrelser samt kvadratiske sten. Send en mail for at få priser på konkrete ønsker. Specialbestillinger sælges dog kun i hele pakker.
Bemærk, at ss30-stenene er i pakker med 288 stk.
Rhinstene fra Preciosa
okt 2004
Følger: 226 Følgere: 223 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 204
okt 2007
Følger: 72 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 20 Svar: 151
apr 2006
Følger: 93 Følgere: 96 Heste: 6 Emner: 132 Svar: 638
Kom nemlig ind på den da jeg ledte efter en hotfix varmer..
nov 2007
Følger: 46 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 241
Men selvfølgelig er "rigtige" svarowski-sten flottere, fordi de har flere facetter
hvor køber man sten
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside