{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Skøn elevpony! K I G {{forumTopicSubject}}

På den rideskole jeg går på er der en vildt sød elevpony, der hedder Milton. I onsdags var der generalforsamling, og mig og min veninde skulle blive dernede til klokken 9. Vi ryddede lidt op, og besluttede os så for at strigle elevponyerne lidt. Vi startede med Milton, og lidt overraskede blev vi. Der var skidt der hvor hovedtøjet havde siddet (Han havde gået en time den aften), han havde vildt meget hovskæg med klumper af skidt i, han kunne få muk når som helst. Og der sad bare kager af jord nogen steder. Hans man og hale var en stor filt, han var forsømt, virkelig forsømt. Så nu er mig og min venindes drøm at blive passer for ham, selvom der allerede er en passer for ham i forvejen.
Han bukker, men det er fordi at han ikke kan lide slaskeben. Den, der rider ham om onsdagen er vist 9 år, og hun har lige lært at ride, tror jeg.. Men i virkeligheden er han den eneste af elevponyerne der kan gå i holdning og han springer bare fantastisk. Hvis han ikke var elevåpony ville han gå DM med den rigtige rytter!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skøn elevpony! K I G
Kommentér på:
Skøn elevpony! K I G

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce