{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Meld jer til! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg snakkede for noget tid siden med nogle i en anden gruppe, om at det kunne være fedt hvis vi lavede vores egen sommerlejer.

Vi snakkede om at vi kunne leje min dyrlæges stald+folde. Der er desværre kun plads til omkring 10 heste i stalden, men så kan resten stå udenfor, så kan vi bare dække noget af folden over, så de kan komme i læ.

En hyggelig ridetur væk (vi skal over én stor vej) ligger stranden og en stor skov (moesgård strand og skov) hvor vi så vil ride ned med en masse foldere om dyrevelfærd og dele dem ud og evt. stille nogle af vores heste til rådighed så folk kan få en lille træktur.
Om aftenen kan vi hygge hos over bålet, snakke ,hygge om hestene eller hvad folk nu har lyst til.

Hele formålet med lejeren er at sprede budskabet om bedre dyrevelfærd her i danmark og resten af verden.
Der er endnu ikke fastsat en dato for lejeren.

Det eneste du skal sørge for er:
Sove redskaber (liggeunderlag, sovepose osv)
Det du har brug for i din hverdag (tandbørste, tøj, make-up osv)
At få din hest frem og tilbage.
Det vil komme til at koste ldt penge, og beløbet afhænger af hvor mange der melder sig til. Du skal kun betale for mad og "opsaldning" af hesten.
evt. lommepenge

Vilhelmsborg ligger 3-4 km væk herfra, så der kan vi også tage over en af dagene.

Selve lejeren vil blive i Mårslet, hvor der også er gode indkøbsmuligheder.

ALLE kan melde sig til, om de har hest eller ej!!
Er du under 18 år, kræver det forældreunderskrift.
De må meget gerne skrive til min mail: kara_247@hotmail.com


Vil i med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meld jer til!
Kommentér på:
Meld jer til!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce