{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

synes i også det? {{forumTopicSubject}}

altså.. jeg har en såkaldt "veninde" jeg kender. hun siger, at extensions er grimt, at det er barnligt at kælke osv. jeg synes det er pænt irriterende.. for nu har hun SELV extensions, hun kælker selv. sådan noget kan faktisk godt gøre mig sur.. og hvis jeg for eksempel siger noget iblandt andre altså foreksempel: har i hørt om den nye cd fra chris brown?? så kan hun sige det helt samme, med sådan en mussestemme for at irritere mig, og gør et eller andet grimt med ansigtet.. hun tror hun er pisse populær, går med OVERDREVET meget makeup, man skal sgu passe på med at kramme hende.. fordi det smitter sgu af ALT det foundashion som hun har på.. hun er ikke særlig sød mod mig /; - kender i også nogle der er sådan?? og skriv hvad i synes.. jeg synes i hvert fald ikke, at det er SPOR sjovt.

VED GODT, AT DET MÅSKE ER ET LIDT PLAT EMNE!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  synes i også det?
  • #1   17. feb 2009 Hun virker rigtig irreterende :s joe måske kender jeg en næsten magen til smiley

• #2   17. feb 2009 jeg kender ikke nogle som er sådanne men det lyder rigtig ireterne smiley
    men det må da være hendes eget problem, for hvis først folk begynder at lade som ingen ting og kigge den anden vej, ja vende hende ryggen kan det være at hun stopper da ingen så ser hende. smiley

man må jo prøve alt kan ske. smiley

• #3   17. feb 2009 okay, jamen hun er også irriterende xD - efter min mening ikke, så ser hun måske lidt b*llig ud engang imellem.. hun pusher sine bryster rigtig meget op, så de bare er helt klemte, og så hendes mascara + eyeliner + øjnskygge, der propper hun HELT vildt meget på, så hendes øjne ser bitte, bitte små ud, og hun har seriøst rigtig flotte øjne, når hun ikke har så meget på smiley

Kommentér på:
synes i også det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce