Navn til ny westernklub (Hjælp haster) {{forumTopicSubject}}
Heej alle sammen
Ja, jeg jo går til undervisning ved en der hedder Laila H Sørensen, sammen med en af mine gode veninder..
Her i Onsdags var vi så til et møde, da vi gerne vil starte en ny western klub så vi kan starte stævner på stedet og lignende Vi var en 11 personer til mødet og er blevet enige om de fleste ting, men vi kunne ikke rigtig finde ud af et navn til klubben. Så vi blev enige om at vi alle sammen skulle gå hjem og tænke over det, og så komme med et forslag hen over weekenden
Så er det så at jeg meget gerne vil ha lidt hjælp til at finde et godt navn. Det ville være super hvis i lige gider at bruge 2 min på det
Vi har overvejet lidt, "Top of Denmark, western riders" Og lignende, men alle er ikke enige
Så bare skriv alt hvad i lige kan komme på !! Så er i super søde, det haster jo efterhånden eftersom jeg skal sende en mail med mine forslag senest søndag aften!
Håber i vil hjælpe!
Mvh. Louise
Der var mødt 11 kommende medlemmer op. Derudover er der foreløbig 5-6 interesserede kommende medlemmer, som ikke kunne møde op denne dag. Desuden var formanden for ”Den bette westernklub” ved Lendum mødt op. De er ikke medlem af DWF og kunne være interesserede i et samarbejde vedr. stævner.
*Formål*
Klubbens formål blev præciseret: Adgang til DWF-stævner samt formalisering af et socialt netværk, der støtter op om westernridning, turridning, samvær og sammenhold til stævner som deltager eller tilskuer m.v. På sigt vil vi gerne arrangere et stævne.
Alle medlemmer skal aktivt medvirke til, at ønskede arrangementer planlægges og gennemføres.
Et forslag til standard-vedtægter, der skulle kunne godkendes af DWF blev fremlagt og accepteret.
*Navn*
Vi blev enige om at navnet gerne bør være gennemtænkt. Det må gerne signalere hvad vi står for…
Alle kommende medlemmer skal komme med et forslag til navn senest søndag aften.
De første foreslag fra andre i klubben:
Westerns Western Klub (WWK)
Top Of Denmark Western Riders (TDWR)
Western Riders On Top (WROT)
Western Riders North Denmark (WRND)
Northen Denmark Western Riders (NDWR)
West Sea Western Riders (WSWR)
The Lucky Horse Shue Western Riders (LHWR?)
We Are Western Riders (WAWR)
dec 2008
Følger: 46 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 345
On Top Western Riders( otwr el. twr)
Western Horsemen (whm)
North Western Horsemen (nwh)
lidt af mine ide'r indtil nu....
Sig til hvis du skal have baggrund for navnene....Håber i får en klub - så kommer jeg helt sikkert på besøg engang
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 92 Svar: 790
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 92 Svar: 790
Det var rigtig dejligt at i kunne hjælpe, fik også brugt et par stykker, andre var en god inpiration
Det var sidste udkald i går aftes så nu er forslagene sendt.. Har så fået en liste tilbage over de navne som der er blevet nænvt af forskellige medlemmer i den nye klub. Der vil så blive en afstemning, hvor vi skal skrive de 3 vi bedst kan li i rækkefølge
Her er listen hvis i skulle være intra i at se den (:
1:North Western Horsemen
2:Nordlige Western Riders
3:Wild West Western Riders
4:Two Seas Western Riders
5:V R Western Riders North
6:Westens Western Riders
7:Top Of Denmark Western Society
8:West Sea Western Riders
9:Western Riders North Denmark
10:Western Riders Up North
11:Top Of Denmark Western Riders
12:Western Riders North
13:Northen Denmark Western Riders
14:Western Riders On Top
15:We Are Western Riders
16:The Western Riders
17:Happy Cowboys Western Society
18:Easy Western Riders
19:Seahorses Western Riders
20:V R Western Riders
21:Real Cowboys Western Society
22:Western Riders 4 Fun
23:The Lucky Horse Shoe Western Riders
24:The Lucky Western Riders
Navn til ny westernklub (Hjælp haster)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside