{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hun for dyr?
  • #1   12. feb 2009 Der var en der bød 2000 for hende, og der blev jeg gal - det kan godt være hun har fedtkam og skal arbejdes med, men det var for groft :S

• #2   12. feb 2009 Og vil endda forhandle hvis den rette rytter kommer :S

• #3   12. feb 2009 7000 er en god pris

• #4   12. feb 2009 Har godt nok en der er interesseret i hende, som kan give hende det hjem hun fortjener, og ikke så langt væk fra hvor jeg bor - desværre har hun kun en plag at bytte med, men hvis Molly får et godt hjem, så er det nok for mig.

• #5   13. feb 2009 Det er sygt så langt ned priserne er kommet smiley

• #6   13. feb 2009 Synes ogsådet er vildt - da jeg kiggede efter fjordhest var priserne jo skyhøje!!

Jeg gav 10.000 for Molly i sommers, men skulle selv sørge for handesundersøgelse, ustyr osv.

Hun gennemgik jo en undersøgelse i december (uden anmærkninger), der følger mange dækner med, hun fejler absolut intet og en nervefast pony, der er super lydig og lærenem, 120% trafiksikker og i sin bedste alder, og det vil folk ikke give mere end 2000 for?

• #7   13. feb 2009 Nej 7000 er ikke for meget det lyder som om hun er en god sund og rask pony så nejj det er det ikk

• #8   13. feb 2009 Hun er såmænd sund og rask, men det er noget arbejde i hende.

• #9   13. feb 2009 7000, er IKKE for meget smiley ..
    Syntes hun ser fin og robust ud, så nej det er ike for meget..

• #10   13. feb 2009 jeg synes ikke 7000 er for meget det er måske for lidt for sådan som du taler om hende at hun er sund og rask så synes jeg du næsten skal give 9000 for hende jeg skal snart have en fjordhest og vi skal vist nok give ca 9000 og lidt til så synes du måske godt kan sætte prisen op efter hvor lang tid du har vente på da var nogen da skulle købe hende og du lære vel også hende noget nyt vær dag og der efter bliver hun jo også kun bedre og bedre for vær dag da går så synes du skal sætte prisen op efter hvor ´langt du gå med hende

• #11   13. feb 2009 Havde også sat hende til 9000, men slettede prisen, eftersom folk der kan give hende et godt hjem, også har mulighed for at overveje hende smiley

Men folk ser jo kun hendes fedtkam, og at hun skal arbejdes med, så vil de ikke give mere end 2000-3000.

• #12   13. feb 2009 Hendes fedtkam var også næsten væk her i sommers, da jeg havde fået hende redet op og i god form - men desværre blev jeg akut opereret og skiftede desværre opstaldning på samme tid, så gik det hele galt.

Molly er en utrolig fin hoppe, og hun har virkelig nogle dejlige bevægelser og kunne blive en ufattelig god ridehest igen, med tålmodighed og en rytter der har modet til det.

Og vil virkelig ikke sælge hende til hvem som helst, men igen - hvis det rette hjem melder sig, så sælger jeg hende gerne billigere.

• #13   7. mar 2009 Synes du sætter hende meget billigt. Folk byder de mest ondsvage priser, især når det gælder fjordheste. Tror det skyldes folk ikke ser dem for at være så meget

• #14   7. mar 2009 Seriøst det lyder jo som en fin pony! smiley ..
    Så 7000 er næsten for lidt jo! xD

• #15   9. mar 2009 Jeg har solgt hende til en af mine veninders lillesøster - hun fik hende for 5000 inkl udstyr (som sagt gik jeg KUN op i hvilket hjem hun ville få :))

Jeg skulle af med hende, fordi vores kemi var way-off - af uforklarlige årsager prøvede hun altid på at kyle mig af, sparke efter mit hoved, rende efter mig osv. og har altså ALDRIG gjort hende noget :S

Kommentér på:
Er hun for dyr?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce