{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Ligger sig ned. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved ikke om indlægget passer ind her, men ellers skal jeg nok slette det.

Nå, men jeg har et lille problem med min shetter. Problemet er, at når jeg sætter mig ned ved ham, ligger han sig på mig. Det var super sødt og charmerende i starten, men det er nu blevet lidt irreterende. Det skal lige siges, at jeg tit sat mig ned hos ham før i tiden, da vi begge synes det var hyggeligt.
Han har gjort det siden august. Kig evt. video, som hedder, Tango går amok. På videoen, er det anden gang han gør det. Men der ligger han sig kun halvt ned, sommetider ligger han sig helt ned.
Hvad skal jeg gøre?

Gider ikke hører noget med at det er farligt, da han er meget forsigtig, bare lidt dum smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ligger sig ned.
  • #2   10. feb 2009 Han er sluppet afsted med det så mange gange så den går da lige igen smiley hahah han er en hund i en hestekrop nuuuhr, godt for dig han ikk er større smiley men ja som sofie siger er det hans måde at sige at han gerne vil kløes smiley

• #3   10. feb 2009 Eji, hvor er den sød, smiley - Ved ik lige helt hva du kan gør smiley

- Men har selv oplevet noget lignen i sommers xD Vi havde lige været nede og bade(red på min Shetter) Så kommer vi op på stranden, og han går så lidt rundt, for han gider jo ik og stå stille.( Sidder stadig på ham). Så lige pludselig, føles det som om han falder eller synker, så er han gået ned på knæ og ligger sig ned MED MIG på ryggen og begynder og rulle sig xD Haha, var glad for det var i sandet ellers tror jeg mit ben ville været total smadret haha xD så efter dte har jeg ik "ture" og sidde på ham efter han har været i vandet xD - Vi var bar flade af grin smiley

Undskyld det blev lidt langt? x]

• #4   10. feb 2009 Tjaah.. Det er jo ret respektløst at han gør det, men når du giver lov, ved han ikke bedre - det er jo klart. Men du må give ham noget konsekvens. Skub ham væk og sig 'nej tak' smiley

• #5   10. feb 2009 Men som Labaniet siger så er det også mangel på respekt smiley

• #6   10. feb 2009 Tak for alle svarene smiley Jeg rejser mig også op når han gør det, men når man har en hel "hest" over sig, kan det godt være lidt svært smiley

• #7   10. feb 2009 Gør han det altid når du sidder dig ned? Mangel på respekt vil jeg sige, han respekter overhovedet ikke dit personligerum. Heste dominoer på den måde, ser sødt ud men der er en hel anden grund bag det smiley

• #8   10. feb 2009 hvorfor også sætte dig ned ? .. men han vil bare vise at det er ham der bestemmer. og han kan gøre med dig som han vil..

• #9   11. feb 2009 Ja det at du sætter dig ned, skal du kunne gøre hvis det er det du har lyst til, sidder også tit ved mine heste, og ligger og tager sol med dem også. Men det at din heste nærmeste vader ind over dig, og du vælter det er klart manglende respekt.

Din hest må ikke gøre det, men gør det fordi du ikke har fortalt ham det er forkert, du kan bare være glad for det ikke er et føl der vokser sig stor, for så havde du virkelig haft problemer. Ville aldeles ikke tillade den opførsel. Fin nok hvis hesten vil ligge sig ved siden af en, det gør mine også gerne, men ikke overpå mig, kommer de for tæt på, så bliver de sendt væk. De kan hurtig gøe stor skade slev om det ikke er det de vil.

Så jeg vil klart råde dig til og få den opførsel stoppet, og det kan du gør ved bla at have noget med til og holde afstanden med, pisk eller tov. Dt er ikke ment til at du skal slå hesten med det, men bruge det til og markere hvor tæt ham må komme på dig. I det øjeblik du bare rejser dig og går, vinder han, han har nemlig lige sendt dig væk med hans dominerene opførsel, og når du så rejser dig, trækker han bare afsted med dig... ja træn dine komandoer så skal det nok gå væk igen.

Ellers sød pony =)

• #11   12. feb 2009 I MINE øre lyder det som om at han vil bestemme hvornår du skal kæle med ham. Det er ligesom hunde. Men ja selvom han ikk er stor er det da irriterende. Mit råd er du øjeblikkelig skal rejse dig op, vende ryggen til og være ligeglad med ham. Ikke skælde ud, det fatter ha alligevel ikk og når han har måttet får i tiden er det nemmere at lege førerhesten og fortælle ham via kropssprog at det pjat gider du altså ikke...

• #12   12. feb 2009 Ja okay kan godt se de andre havde samme opfattelse som jeg, når jeg lige læser igennem.. Men det jo godt nok.

Kommentér på:
Ligger sig ned.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce