{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Kursus skræddersyet {{forumTopicSubject}}

Som nogen måske ved, afholdt vi i weekenden klikkertrænings-kursus. Lige op til kurset, viste det sig, at der faktisk var en del andre her inde fra, der var interesseret i at være med.
Ja, det skal man jo ikke sige 2 gange til mig. Jeg har jo 2 trænere jeg gør brug af. Siri Østergaard som er Ute Lehman/McLean træner og ved at være en ret anerkendt dame i branchen og Lene Kortsen som vi havde denne weekend. Begge trænere vil gerne komme igen, og jeg arrangerer derfor løbende weekendkurser i løbet af 2009 - på fuldstændig frivillig basis, det er kun trænerne der skal have løn.
Klikker-kursus 1+2+3 samt HorseManShip (hader forkortelsen HMS - det lyder som PMS) på forskellige niveauer fra lav til absolut elite.

De, der gerne vil med på kursus-invitations-opdaterings listen kan enten skrive her i tråden, eller på pauline@stalddeluxe.dk. Skriv også, evt hvilke emner i er interesseret i. Er der 6, får jeg strikket et kursus sammen til det. Priserne er ret fordelagtige, da jeg har en god aftale.

På stalddeluxe.dk kan i se klikkertræning niveau 1. Billederne viser dog ikke al den teori der følger med.

KURSET DENNE WEEKEND: Kurset gik super. Vi var 5 piger (Barbara (30) med hendes pony Von Due - hun har ellers ret mange dyre friesere, men hun ville altså ha' ponyen med. Pauline (30) med Napoleon (kæmpe fløj-hingst - se billeder i profil hvis nogen tvivler), Karina (25) med rabarber-Kalle, Eva (harsk heste-dyrlæge med ben i næsen) og lille Kamille med Pjuske. Det var basis klikkertræning og adfærd, negativ og positiv forstærkning samt teori om andre metoder der kan gøres brug af. Malene fik vores heste (lige bortset fra min stædige hoppe) til de mest fantastiske ting ved hjælp af meget få ændringer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kursus skræddersyet
Kommentér på:
Kursus skræddersyet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce