Efterlysning af pony:( {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen. Jeg efterlyser "min" gamle pony. altså han var ikke min, men jeg passede ham. Han stod sammen med min gamle pony, på en privatgård. Han blev aldrig rørt ved eller kælet med. Hans ejer havde nærmest glemt ham, så jeg besluttede mig får at tage mig af ham. Han var hingst og meget vild. På et tidspunkt blev han kastreret og jeg begyndte at ride ham. og jeg tilred ham selv.
info og ponyen:
Da jeg passede ham var han 3 år og så blev han solgt som ca. 4 årig. Den gang hed han Batmann og er 3/4 araber og 1/4 fjordhest. Han er mørkegrå i hovedet og lysere på kroppen som jeg husker det. Hans hovede er ikke ret spinkelt, minder mere om en fjordhest i hovedet end en araber. Han er frisk og man kan godt mærke i ridningen at der er araber i ham. Han er virkelig smuk, og da jeg havde ham, havde han sådan nogle lidt utydelige zebra striber på benene. mener kun det var forbenene. Han var rigtig nem, trafiksikker for biler (ved ik med storekørertøjer). Hans ejer hed Ib, og var handelsmand mener jeg. Batmann er ca. 5 år gammel i dag, mener jeg og han var rigtig god til at springe. Han var virkelig dejlig. Kan nok godt få fat i nogle billeder af ham. Jeg savner ham helt vildt meget! Håber i kan hjælpe mig med at finde min gamle fantastiske pony. Han var ca. 145-148 og han er vist stadig pony:D ved ik om han er vokset eller fået en lidt anden farve, men hvis noget info her passer på jeres hest eller pony eller en du kender så skriv
ENDELIG!!!!:D tak. Han stod i nordjylland ved vestbjerg, da jeg havde ham. mere info, kontakt mig
nov 2008
Følger: 126 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 150
mar 2008
Følger: 95 Følgere: 75 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 25
Efterlysning af pony:(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside