{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Sjoveste gang hvor i falder af :D {{forumTopicSubject}}

hehe
Vidste ikke hvordan jeg skulle beskrive det smiley

Hehe, men jeg ville da gerne høre om jeres gang hvor i på en eller anden sjov måde falder af smiley
hehe og jeg kan da godt ligge ud :b

Her sidste dag var jeg så ud og øve dressur(som Isabella er så "god" til ;P)
Men så blev hest sq bange for et eller andet, og tog et kæmpe hop til siden smiley
Hvor den så stopper med det samme.
Men Nu hvor den så står helt stille, der falder jeg af?
Ved sq ikke helt hvordan jeg gjorde, men lige pludslig lå jeg og trillede rundt ned på jorden, mens min hest kigger meget dumt på mig smiley

Så er det jer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjoveste gang hvor i falder af :D
  • #2   2. feb 2009 hehe Sjovt smiley

• #3   2. feb 2009 red en gang på en meget nervøs pony og vores udendørs drussurbane ligger lidt tæt på en skole. Og så er der nogen små børn der sad og bankede på et træ og så den nervøse pony jeg rede på for til siden og bukkede og lavede alle mulige kunstre og så faldt jeg ned men holdte fat i tøjlen. så blev slebt (staves) hen ad jorden, min ride lærer råbte at jeg skulle give slip og det gjorde jeg også. (jeg var bare bange for at der skulle ske ham noget) Og så var der nogle voksne der prøvede at fange ham men de havde lidt svært ved det. Kom op igen.... Det skal lige siges at jeg kun har været 11-12 år... det var lidt farligt for han kunne have tampet på mig (:

Det var så min historie håbber i kunne forstå den he he (:

• #4   2. feb 2009 Uhha da :s
    ikke så godt :s
    men godt i fik ham igen smiley

• #5   2. feb 2009 det var lidt farligt for han kunne have tampet på mig (:

Mener han kunne havet trampet på mig(:

• #6   2. feb 2009 Hehe smiley

• #8   2. feb 2009 HaHa, Det har jeg også prøvet :s og man ser bare dum ud smiley

• #9   3. feb 2009 Den aller første gang jeg faldt af - det var i skoven, og det var fordi den pony som jeg red bukkede hovedet ned efter noget græs, også faldt jeg lige ned over xD - såe ,, der lå jeg , og så begyndte jeg at græde ! xD (var 5 år) - og en anden gang blev jeg rystet af xD (også da jeg var meget lille)

..

• #10   3. feb 2009 demgang jeg red på en elvpony som hed joy, vi var igang med en springtime og skulle springe tempo spring , første gang løb han uden om og jeg røg af og landede på numsen så prøvede jeg igen , den her gang fik jeg den over to spring og faldt af igen , det endte med en af de store piger blev nød til og få ham over for jeg kunne ikke

og så var der også dengang vi lige havde haft en god spring time og vi skridtede rundt om vejen efter så kom der en cyklen som jeg kendte og hun cyklede ved siden af mig, d hun havde gjortdet et stykke tid, sprang min pony lige pludselig til side og jeg lande ned med Maven først på asfalt jeg havde heldigvis stadig springvest på

• #11   4. feb 2009 Hehe...

Det var nok en dag hvor det var en utrolig varm sommerdag!! Så Bamsen var riigtig doven... Så han gad ikke helt at løfte benene nok, så WUPTI så snublede han over en lille jordklump og faldt lige på mulen smiley Og mig, jeg slog en ordentlig kolbøtte ned over hovedet på ham, væltede lidt til siden og som slutning ramte mine ben ind i hegnet smiley
    Som refleks støttede jeg selvfølgelig af med armene, da han faldt.... Så forstrak vist en sene i armen... Da jeg var kommet mig lidt over chokket og havde fået sadlet Tarzan af, kunne jeg sagtens grine af det! Det måtte have set mega sjovt ud smiley

Kommentér på:
Sjoveste gang hvor i falder af :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce