Gode råd (og muskler) er dyre {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har været igennem et sygdomsforløb og er derfor på kraftig prednisolon kur og det er ikke ligefrem skønhed det giver. Så nu har jeg sat mig det mål at jeg vil tabe det jeg har taget på under behandlingen og få lidt flere muskler især i ryg og mave og lår, men men men.. Det er for koldt og vådt til at være udenfor. Det er utrolig umotiverende og løbe, så er der nogen der har ideer til øvelser indendøre? Jeg regner med at min hingst skal trænes op til kåring, så jeg skal ud og mønstringstræne med ham, men vil godt lige sparkes igang med andet også. Jeg kunne selvfølgelig bare tage i fitness center, men det er så dyrt og tager så lang tid i transport..
Hjælp..
nov 2006
Følger: 22 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 214
Ëllers så rid en masse .. ta nogle cykelture ...
Indendøre, kan man jo lægge sig på en tæppe og lave nogen mavebøjninger og armbøjninger det gør jeg selv engang imellem
-knus emilie
jun 2007
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 166 Svar: 731
ellers så en masse maverulninger osv. og du kan også stille dig op af muren også nærmest sætte dig på en usynlig stol og se hvor lang tid du kan stå der. ellers lav en masse sprællemænd, og englehop, hop på stedet osv. kun fantasien sætter grænser
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
apr 2007
aug 2007
Følger: 77 Følgere: 75 Heste: 2 Emner: 122 Svar: 1.218
Så jeg sagde til mig selv at nu skulle jeg til at løbe igen(Jeg løb i vinteren 2007/2008) Så i torsdag trak jeg i løbetøjet og hente Fredo ovre fra stalden, og begyndte på min gamle 5 kilometers rute. Da jeg havde løbet den første kilomet, kunne jeg da godt mærke at 5 kunne jeg ikke klare hvis jeg skulle overleve Men fordi min lille hest var super i sin vilje og skubbede til mig når han gerne ville løbe hurtigere kom jeg op på 3.3 kilometer
Men alt det sludder der jeg lige fik fyret af det var sådan set bare et råd til at løb sammen med en. Det behøver ikke være en anden person, men så feks. din hund eller hest? Og så musik er en super ting at løbe med, men det skal have en god rytme så du kan følge den (:
Og når jeg så ikke selv orker at løbe, så har jeg sådan en mini stepper som jeg tager en halv time om dagen indtil min kondi bliver lidt bedre! (: Den koster omkring 300 kr. og kan stilles ind i et skab når man ikke bruger den.
Håber det kunne forstås og måske kunne hjælpe
apr 2007
aug 2007
Følger: 77 Følgere: 75 Heste: 2 Emner: 122 Svar: 1.218
I torsdags hvor jeg ville løbe var der også helt tåget, fugtigt og koldt udenfor. Men jeg fik underligt nok sparket mig selv ud af døren alligevel
Gode råd (og muskler) er dyre
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside